Welkom gast! Registreren
Items aan wachtrij toevoegen tijdens actieve download
De gebruikers interface staat toe om een lijst op te geven met URLs.
Dit is zeer handig en ik ben dan ook zeer dankbaar dat hiermee rekening is gehouden.

Wat ik nog wel jammer vindt, is dat als ik de downloads eenmaal heb gestart, ik moet wachten tot ze allemaal klaar zijn voor ik nieuw items kan toevoegen.

Het lijkt mij handiger als de download kunnen doorgaan, en ik gelijktijdig dingen kan blijven toevoegen aan die lijst. Downloads kunnen soms best wel lang duren, en als ik dan toch nog een URL ontdek die ik er nog bij wil hebben, moet ik die apart houden, en later terugkomen om ook die nog te downloaden.

Het is natuurlijk maar een luxe probleempje, maar zou dit nog kunnen worden aangepast bij een eventuele nieuw versie?

Alvast hartelijk dank voor het overwegen.
Antwoord
Interessant punt, ik zal het meenemen in de overwegingen voor de volgende versies.
Je kunt overigens ook meerdere instanties van GemistDownloader openen - ofwel, als je een lijst met items aan het downloaden bent in GemistDownloader, zou je GemistDownloader opnieuw kunnen openen en een nieuwe wachtrijlijst aanmaken.
Antwoord
(16 October 2016, 20:02)Webmaster schreef: Interessant punt, ik zal het meenemen in de overwegingen voor de volgende versies.
Je kunt overigens ook meerdere instanties van GemistDownloader openen - ofwel, als je een lijst met items aan het downloaden bent in GemistDownloader, zou je GemistDownloader opnieuw kunnen openen en een nieuwe wachtrijlijst aanmaken.

Is het ook mogelijk om elke download in de wachtrij in eender welke map te bewaren, want nu moeten ze allemaal in dezelfde map.
Antwoord
(18 October 2016, 17:16)vincie schreef: Is het ook mogelijk om elke download in de wachtrij in eender welke map te bewaren, want nu moeten ze allemaal in dezelfde map.

Ook nog een goed idee! Al geeft dat natuurlijk wel heel veel opties in zo'n kleine app.

Zoveel ideeën en wensen. Maar laat je niet ontmoedigen -! We zijn zeer tevreden dat je deze nuttige applicatie hebt gemaakt en met ons deelt!
Dat moet toch ook nog even gezegd worden.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)