Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.3  - een.be en vier.be
Hallo,

Wat een fantastisch programma is gemistdownloader toch! Toch een tweetal vraagjes;

Hoe kun je van de wedsites een.be en vier.be video's downloaden?

> Van één.be zijn sinds vandaag de video's online gezet maar daar komt een foutmelding als je bijvoorbeeld professor T of De Ridder wilt downloaden.

> Via vier.be kun je al downloaden echter loopt het geluid dan niet synchroon, bijvoorbeeld bij Callboys.

Ik kijk uit naar uw support. Smilie
Antwoord
Goed te horen dat je blij bent met GemistDownloader. Betreffende je vragen:

1) Het klopt dat de website van Eén afgelopen week vernieuwd is. Er wordt aan gewerkt om de video's ook in GemistDownloader te ondersteunen.
2) Kun je een specifieke link geven? Dan ga ik het uitzoeken.
Antwoord
(13 September 2016, 20:23)Webmaster schreef: Goed te horen dat je blij bent met GemistDownloader. Betreffende je vragen:

1) Het klopt dat de website van Eén afgelopen week vernieuwd is. Er wordt aan gewerkt om de video's ook in GemistDownloader te ondersteunen.
2) Kun je een specifieke link geven? Dan ga ik het uitzoeken.
Dank voor het snelle antwoord; hieronder de gevraagde link;

http://www.vier.be/callboys/videos/aflev...er/2118215
Antwoord
Het is niet meer mogelijk video's te downloaden van vier.be.

Hoe kan dit?
Antwoord
@webmaster

Allereerst Gemistdownloader werkt perfect maar...

Om volledige afleveringen te zien bij vier.be moet u zich registreren.
Is het dan nog mogelijk om voor persoonlijk huiselijk gebruik de video te downloaden; Zoja hoe?
Via Gemistdownloader? Kan iemand dit testen? Webmaster misschien?

Om volledige afleveringen te zien bij vtm.be moet u zich registreren.
Is het dan nog mogelijk om voor persoonlijk huiselijk gebruik de video te downloaden; Zoja hoe?
Via Gemistdownloader?

Om volledige afleveringen te zien van een.be moet u zich niet registreren.
Maar elke soort aflevering heeft dezelfde url, moet je dan de stream eruithalen met speciale progs? Kan webmaster dit testen? Enkel voor huishoudeljike kring gebruikt.
Antwoord
@webmaster
Rtlxl.nl vereist ook eerst gratis registratie, maar ook zonder registratie weet gemistdownloader de juiste url te vinden. Kan je dit ook vinden voor vier.be en vtm.be waarbij ook eerst gratis registeren nodig is. (en een.be waar geen gratis registratie nodig is, maar waarbij er een soort stream is zonder url bovenaan?)
Antwoord
(13 September 2016, 22:46)Devilqnox schreef: Dank voor het snelle antwoord; hieronder de gevraagde link;

http://www.vier.be/callboys/videos/aflev...er/2118215

Je krijgt melding dat er geregistreerd moet worden in GemistDownloader. Dit is ook het geval voor vtm.be, maar dat werkt wel al.
Antwoord
Ik zal er naar kijken. Zodra er nieuws is, zal ik het hier posten.
Antwoord
(16 October 2016, 19:57)Webmaster schreef: Ik zal er naar kijken. Zodra er nieuws is, zal ik het hier posten.

Heel hartelijk bedankt. ;) Deze vrijdag en zaterdag was registratie niet nodig, en kan je filmpjes op vier.be downloaden via Gemistdl, maar vandaag zondag is weer registratie nodig en is het niet meer te downloaden.

-vtm.be lukt al ook als registratie nodig is
-een.be afleveringen lukt niet omdat er geen url is? Elke aflevering lijkt gestreamd te zijn?
-vier.be werkt enkel op bepaalde dagen als geen registratie nodig is, maar dan is er nog een klein foutje dat het geluid en beeld niet synchroon loopt, de video is 3 seconden zwart, en begint dan pas, maar is op te lossen met avidemux. (mp4v2muxer kiezen uit menu).
-rtlxl.nl lukt zelfs als registratie nodig is.
Dus enkel één.be (bij alle afleveringen) én vier.be lukt niet (tenzij registratie niet nodig is)
(kijk.nl werkt niet vanuit belgie, is het mogelijk zoals bij rtlxl.nl om dit in orde te maken?)
Antwoord
alleen vier.be werkt niet bij de dagen dat er geregistreerd moet worden om de aflevering te zien
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)