Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.1  - "Bezig met verwerken..." blijft hangen
Kan sinds vanmorgen niks meer downloaden via rtl xl en ook via npo lijkt niet meer te lukken.
Zodra ik een link toevoeg blijft het programma hangen op bezig met verwerken, gister functioneerde alles nog prima. Kan hierdoor ook geen log maken, want geeft aan kan het bestand niet vinden.
Wat kan dit zijn heb rtl late night van 21-03-2016 geprobeerd en op npo een willekeurige uitzending, ook daar blijft het programma bezig met verwerken. Dus ga er vanuit dat er iets niet klopt in het programma. Graag hoop ik dat het snel opgelost is. Mocht er nog meer info nodig zijn hoor ik dat graag.
Antwoord
(22 March 2016, 13:50)kanefan1984 schreef: Kan sinds vanmorgen niks meer downloaden via rtl xl en ook via npo lijkt niet meer te lukken.
Zodra ik een link toevoeg blijft het programma hangen op bezig met verwerken, gister functioneerde alles nog prima. Kan hierdoor ook geen log maken, want geeft aan kan het bestand niet vinden.
Wat kan dit zijn heb rtl late night van 21-03-2016 geprobeerd en op npo een willekeurige uitzending, ook daar blijft het programma bezig met verwerken. Dus ga er vanuit dat er iets niet klopt in het programma. Graag hoop ik dat het snel opgelost is. Mocht er nog meer info nodig zijn hoor ik dat graag.

Ik jogerma heb op het moment dezelfde kwaal
Antwoord
Gelukkig om te horen dat ik niet de enige ben met het probleem, weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn pc ligt. Mochten er nog meer mensen zijn die problemen ervaren, hoop ik dat zij ook hier hun feedback plaatsen alle info kan helpen tot oplossing van het probleem. Denk dat er gewoon iets fout is gegaan aan de programma kant, zoals ik al zei gisteravond geen enkel probleem gehad. Sinds vanmorgen pas dat hij bezig blijft met verwerken, programma hangt overigens niet vast, kan gewoon de links niet meer openen in het programma zodat je de downloads kunt starten. Maar zoals ik meestal gewend ben worden deze problemen vrij snel weer verholpen, want de feedback hier van de webmaster en maker van het programma is altijd top. Ben nog steeds erg blij met dit programma en hoop dat ik dan ook weer snel er gebruik van kan maken als normaal! Bedankt alvast!
Antwoord
Heb dezelfde ervaring.
Eerst dacht ik dat het aan de nieuwe gedownloade versie lag, en ben ik teruggegaan naar d eoude.
Maar het werkt niet
Zowel YouTube als NPO.
Heel jammer, want het is een geweldig product.
Graag uw hulp!
Mvg.
Antwoord
Ook ik heb dezelfde ervaring. Gisteren werkte alles nog prima, vandaag niet. Bij mij gaat het om uitzendingen van NPO.
Ik maak nog gebruik van versie 2.8 i.c.m. Vista. En versie 2.9 met Vista werkt (nog?) niet.
Graag een oplossing!
Antwoord
Ik heb kunnen vaststellen dat dit probleem zich op enkele systeemconfiguraties voordoet.
Je kunt de pre-release van versie 2.9.0.2 proberen om te kijken of dit het probleem voor je oplost. Deze versie lost eveneens het Windows Vista-probleem op.

Post s.v.p. in dit topic of het je met deze versie gelukt is.
Antwoord
Helaas heeft versie 2.9.0.2 dezelfde problemen.
Antwoord
(22 March 2016, 19:09)Webmaster schreef: Ik heb kunnen vaststellen dat dit probleem zich op enkele systeemconfiguraties voordoet.
Je kunt de pre-release van versie 2.9.0.2 proberen om te kijken of dit het probleem voor je oplost. Deze versie lost eveneens het Windows Vista-probleem op.

Post s.v.p. in dit topic of het je met deze versie gelukt is.

Helaas, ook na het downloaden en installeren van versie 2.9.0.2 blijft het icoontje voor 'bezig met verwerken...' rondtollen.
Antwoord
(22 March 2016, 19:46)Cees51 schreef: Helaas, ook na het downloaden en installeren van versie 2.9.0.2 blijft het icoontje voor 'bezig met verwerken...' rondtollen.

Bij mij werkt het ook niet. zowel op een windows 10 machine als een windows 7 machine lukt het sinds vandaag niet meer om van kijk.nl te downloaden.

Het enige wat je te zien krijgt is: Bezig met verwerken...

2.9 en 2.9.0.2 geven het zelfde resultaat.
Antwoord
Ik had al een lijst met downloads gemaakt. Enkele downloads waren al gelukt (versie 2.9.0.1).

Dinsdag om precies 12:00 uur trad de fout met downloads opeens op ("GemistDownloader werkt mogelijk niet meer"). Ik wil mijn lijst met downloads niet steeds opnieuw moeten invoeren, dus ik klik niet op OK, maar op [Annuleer downloaden] en [Start downloaden]. Dezelfde fout komt bij elke nieuwe poging. Ik heb nu al 15 foutboxen openstaan.

Het lijkt erop dat een soort "call home" naar Helpdeskweb zelf faalt. De uitgebreide omschrijving (Toon technische details) begint met:
"System.Exception: Er is een veilgheidsprobleem. Er kan geen verbinden worden gemaakt met de server." Daarna volgt nog een berg Java-foutmeldingen die ik hier niet zal overtypen.

Versie 2.9.0.2 (update op andere pc) lost probleem niet op (kan niet eens beginnen met invoeren lijst.) Ook downloaden van een andere locatie (pc bediend via remote) lukt niet. Is dus geen IP/providerprobleem aan mijn kant.

Alle drie de systemen waarmee ik getest heb draaien Windows 10 (enkele 32bit / 1 64 bit)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)