Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - Wat probleempjes op een rij
Gebruik het programma de laatste tijd een stuk intensiever (en ik vind het geweldig!), maar loop toch tegen wat kleine dingetjes aan.

Kort lijstje:

- RTLX: download stopt onmiddellijk (melding: 'download mislukt')
- Downloads stoppen bij 99%, blijven daar hangen
- Het downloaden van een lijstje is niet meer mogelijk. Na de eerste download start niet automatisch de volgende. Moet de download annuleren, handmatig de eerste verwijderen en dan weer opnieuw, met hetzelfde resultaat

Dit zo even uit mijn hoofd, zal misschien straks wel meer naar boven komen borrelen. Smilie
Antwoord
Probeer de bètaversie, de laatste twee problemen zijn daarin in ieder geval verholpen.
Antwoord
-Het valt me op dat bij uitzendingen van RTL Gemist (RTL XL) na verloop van tijd het geluid eerder is dan het beeld. Klopt dit?
-Bij bepaalde uitzendingen van SBS (is het enige wat me opvalt) blijft de download hangen op bijvoorbeeld 28%. Deze gaat dan niet verder tenzij ik 'm annuleer en de download een voor een opnieuw start.
Antwoord
(29 July 2015, 19:42)Webmaster schreef: Probeer de bètaversie, de laatste twee problemen zijn daarin in ieder geval verholpen.

Nu krijg ik het volgende bij uitzendinggemist (hoop dat je het plaatje kunt zien):

http://postimg.org/image/57ion5eyv/
Antwoord
@mandatory; krijg ik ook, niet alleen bij uitzending gemist en heel sporadisch. Ook bij de beta.
Antwoord
Ook ik kan geen lijst downloaden.
Na iedere download stopt het en moet je handmatig de download herstarten.
Is hier een oplossing voor ?
Ik gebruik de laatste versie van Gemist downloader.
Antwoord
(26 September 2015, 15:28)DannyNL schreef: Ook ik kan geen lijst downloaden.
Na iedere download stopt het en moet je handmatig de download herstarten.
Is hier een oplossing voor ?
Ik gebruik de laatste versie van Gemist downloader.

Als je het tweede bericht in dit topic had gelezen, had je gezien dat je hiervoor de laatste bètaversie kunt gebruiken als oplossing. Er komt binnenkort een nieuwe stabiele versie waarin dit probleem eveneens is verholpen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)