Welkom gast! Registreren
GemistDownloader voor Mac
#21
Treedt dit probleem iedere keer op? En heb je gewoon internetverbinding?
Antwoord
#22
(19 July 2015, 14:22)Webmaster schreef: Treedt dit probleem iedere keer op? En heb je gewoon internetverbinding?

Het is gelukt :D

Alleen krijg ik nu dit wanneer ik een video probeer te downloaden:

Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden.Controleer of er een internetverbinding ingesteld is. Probeer later opnieuw de video te downloaden.

The remote server returned an error: (400) Bad Request.
Antwoord
#23
(19 July 2015, 23:37)rejkpp schreef: Alleen krijg ik nu dit wanneer ik een video probeer te downloaden:

Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden.Controleer of er een internetverbinding ingesteld is. Probeer later opnieuw de video te downloaden.

The remote server returned an error: (400) Bad Request.

Kun je een voorbeeldlink geven waarbij dit gebeurt?
Antwoord
#24
(20 July 2015, 9:14)Webmaster schreef: Kun je een voorbeeldlink geven waarbij dit gebeurt?

Net weer uitgeprobeerd en nu doet hij het wel. Super :D
Antwoord
#25
Oh nee. Deze link doet het toch niet:

http://www.rtlxl.nl/#!/the-bold-and-the-...253359226b

Hij speelt ook niet af in mijn Chrome Browser. Andere afleveringen wel.
Antwoord
#26
Die uitzending is onderdeel van het 'XL' gedeelte van RTL, ofwel: hiervoor is een abonnement vereist. GemistDownloader kan om die reden de uitzending niet downloaden.
Antwoord
#27
Bedankt voor het maken van de Mac/Linux versie dit betekent dat ik eindelijk mijn virtuele machine kan verwijderen Smilie Voor mij is GemistDownloader is de enige manier om nog nederlandse TV te kunnen kijken, je werk wordt hier in huis heel erg gewaardeerd.

Ik heb twee vraagjes voor je:

1. Wordt de mogelijk tot het aanmaken van een download lijst ingebouwd? Ik zit in het buitenland en de download lijst heb ik altijd erg handig gevonden.

2. Is het mogelijk dat er een command line interface komt waarmee ik een aflevering kan downloaden? Ik wil graag een script maken wat automatisch bepaalde series voor me kan downloaden.
Antwoord
#28
(09 October 2015, 10:55)Flex1986 schreef: Bedankt voor het maken van de Mac/Linux versie dit betekent dat ik eindelijk mijn virtuele machine kan verwijderen Smilie Voor mij is GemistDownloader is de enige manier om nog nederlandse TV te kunnen kijken, je werk wordt hier in huis heel erg gewaardeerd.

Goed te horen Smilie

(09 October 2015, 10:55)Flex1986 schreef: 1. Wordt de mogelijk tot het aanmaken van een download lijst ingebouwd? Ik zit in het buitenland en de download lijst heb ik altijd erg handig gevonden.
Is binnenkort beschikbaar! Is sinds versie 2.8.1.18 beschikbaar voor Mono!
[Afbeelding: attachment.php?aid=105]

(09 October 2015, 10:55)Flex1986 schreef: 2. Is het mogelijk dat er een command line interface komt waarmee ik een aflevering kan downloaden? Ik wil graag een script maken wat automatisch bepaalde series voor me kan downloaden.
Wordt aan gewerkt, maar is nog niet op de korte termijn beschikbaar.


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#29
Ik heb zojuist de nieuwe versie gedownload en de download lijst functionaliteit ziet er goed uit. Zelfs makkelijker als in de windows versie Smilie

Ik heb in de GTK problemen met de volgende URL http://www.npo.nl/college-tour/09-10-2015/VPWON_1246054 als ik MP4/H264 directe download gebruikt dan crasht gemistdownloader. Als ik MKV/H264 met conversie gebruik dan werkt het wel. Ik denk dat het probleem bij NPO Gemist ligt misschien is MP4 niet beschikbaar? Zo dit dan af te handelen zijn zodat het programma niet crasht?
Antwoord
#30
(14 October 2015, 13:07)Flex1986 schreef: Ik heb zojuist de nieuwe versie gedownload en de download lijst functionaliteit ziet er goed uit. Zelfs makkelijker als in de windows versie Smilie
Merci.

(14 October 2015, 13:07)Flex1986 schreef: Ik heb in de GTK problemen met de volgende URL http://www.npo.nl/college-tour/09-10-2015/VPWON_1246054 als ik MP4/H264 directe download gebruikt dan crasht gemistdownloader. Als ik MKV/H264 met conversie gebruik dan werkt het wel. Ik denk dat het probleem bij NPO Gemist ligt misschien is MP4 niet beschikbaar? Zo dit dan af te handelen zijn zodat het programma niet crasht?
Ik kan het probleem zelf niet reproduceren op een Linux-machine. Staat er nog iets in de terminal bij het crashen?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)