Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - Unhandled exception has occured in your application
(26 February 2015, 22:57)Webmaster schreef: Je gebruikt de laatste betaversie? Wat is de volledige foutmelding?

Ik gebruik de portable versie (2.8.1.8a) nadat de bèta weer ergens anders een (tijdelijk) probleempje veroorzaakte.
Vanavond probeerde ik dezelfde video nog even te downloaden om te noteren wat de exacte foutmelding was...doet 'ie 't zonder problemen!

Niettemin, bedankt voor alle moeite!
Antwoord
(28 February 2015, 22:25)k.bakker schreef: Ik gebruik de portable versie (2.8.1.8a) nadat de bèta weer ergens anders een (tijdelijk) probleempje veroorzaakte.
Vanavond probeerde ik dezelfde video nog even te downloaden om te noteren wat de exacte foutmelding was...doet 'ie 't zonder problemen!

Niettemin, bedankt voor alle moeite!

Vandaag wederom een video willen downloaden (RTLXL / Wie is de chef). Ging met de huidige versie (portable 2.8.1.8a) tóch weer fout. De bèta-versie gedownload en die ging zonder problemen...

Mijn inschatting is dat ze bij RTL weer wat achter de schermen zitten te rommelen.

Ben blij dat 't weer werkt!
Antwoord
Ik gebruik nu de betaversie, en heb de video voorkeur op automatisch staan, moet ook nu weer vaststellen dat desondanks na de reclame het beeld en geluid niet meer synchroon lopen. En dan vooral bij gemiste uitzendingen van RTLxl???
Antwoord
(08 March 2015, 13:04)chocka schreef: Ik gebruik nu de betaversie, en heb de video voorkeur op automatisch staan, moet ook nu weer vaststellen dat desondanks na de reclame het beeld en geluid niet meer synchroon lopen. En dan vooral bij gemiste uitzendingen van RTLxl???

Als je adaptive kiest ipv automatisch, zou dit probleem verholpen moeten zijn.
Antwoord
(08 March 2015, 13:06)Webmaster schreef: Als je adaptive kiest ipv automatisch, zou dit probleem verholpen moeten zijn.

Zal het de eerst volgende keer uitproberen, heb het voor nu even met de sneltoets in VLC opgelost (geen zin opnieuw op te halen)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)