Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - Unhandled exception has occured in your application
In een andere topic had ik onlangs al eens gelezen dat ik "forceer adaptive video's" aan moet vinken om zo te voorkomen dat bij afleveringen van RTL het beeld en geluid uit sync lopen. Maar sindsdien krijg ik vaker onderstaande foutmelding waar ik geen raad mee weet? Misschien heeft het niets met elkaar van doen en heeft de foutmelding met iets anders te maken, geen idee, maar vervelend is het wel.

Ik kan iets doen om het te voorkomen?

Voor de volledigheid een printscreen van de foutmelding en mijn instellingen.

[Afbeelding: syb248.jpg]

[Afbeelding: axo21h.jpg]
Antwoord
Ik zou je aanraden de laatste bètaversie te installeren. Hoewel de foutmelding geen kwaad kan (i.e. het downloaden gaat gewoon door), komt de foutmelding in de nieuwste betaversie niet meer voor.
Antwoord
Thanx, zal de laatste beta eens installeren.
Antwoord
Ik had ditzelfde probleem. Vandaag de bèta (portable) gedownload en wederom een poging gewaagd (met instelling "force adaptive video"). De download lijkt te beginnen (bezig met downloaden...(onbekende downloadtijd). Voortgang blijft steken op 0%. Na korte tijd geeft GD aan dat de download klaar is. Er blijkt een bestand van 27,7 Mb te zijn gedownload, 1 minuut en 1 seconde van het einde van de uitzending.

Ik heb dit alleen nog maar geprobeerd met de uitzending van TV Makelaar van 17 februari jl.
Antwoord
(19 February 2015, 11:44)k.bakker schreef: De download lijkt te beginnen (bezig met downloaden...(onbekende downloadtijd). Voortgang blijft steken op 0%. Na korte tijd geeft GD aan dat de download klaar is. Er blijkt een bestand van 27,7 Mb te zijn gedownload, 1 minuut en 1 seconde van het einde van de uitzending.

Klopt, dit kan voorkomen doordat er niet vastgesteld kan worden hoelang de video duurt (wat de foutmelding in de vorige versies veroorzaakte). Om die reden is het ook niet vast te stellen wat de voortgang is of hoelang het nog gaat duren. Waarom het vaststellen van de totale duur mislukt of waarom er maar een beperkt deel van de video wordt gedownload, is me nog niet geheel niet duidelijk; het lijkt erop dat het slagen of falen hiervan samenhangt met fysieke locatie waarvandaan de video wordt gedownload.
Antwoord
(19 February 2015, 15:30)Webmaster schreef: Klopt, dit kan voorkomen doordat er niet vastgesteld kan worden hoelang de video duurt (wat de foutmelding in de vorige versies veroorzaakte). Om die reden is het ook niet vast te stellen wat de voortgang is of hoelang het nog gaat duren. Waarom het vaststellen van de totale duur mislukt of waarom er maar een beperkt deel van de video wordt gedownload, is me nog niet geheel niet duidelijk; het lijkt erop dat het slagen of falen hiervan samenhangt met fysieke locatie waarvandaan de video wordt gedownload.

Als ik dezelfde video download zónder de optie "forceer adaptive video's" wordt de tijdsduur wel juist vermeld én is de download uiteindelijk compleet. Het probleem wat dan weer optreedt is dat het geluid na reclames niet meer synchroon loopt met het beeld maar dat schijnt weer een probleem van rtlxl te zijn...
(Het probleem doet zich overigens bij meerdere uitzendingen van rtlxl voor, dus niet alleen bij TV Makelaar)
Antwoord
Vandaag heb ik een update doorgevoerd betreffende de RTL-video's; degene die problemen hadden met adaptive video's die mislukten (1 minuut-downloads etc) zouden nog een kunnen proberen of ze nu meer succes hebben.
Antwoord
(20 February 2015, 14:26)Webmaster schreef: Vandaag heb ik een update doorgevoerd betreffende de RTL-video's; degene die problemen hadden met adaptive video's die mislukten (1 minuut-downloads etc) zouden nog een kunnen proberen of ze nu meer succes hebben.

Ik heb zonet even een poging gewaagd en het lijkt te lukken. De download begint zonder problemen, geen foutmelding en de voortgang wordt juist weergegeven met een tijdsverwachting. Nog geen totale video gedownload want daarvoor ontbreekt momenteel even de tijd.

Niettemin; geweldig bedankt voor de service! Bedankt voor dit prachtig stukje software!
Antwoord
(20 February 2015, 21:48)k.bakker schreef: Ik heb zonet even een poging gewaagd en het lijkt te lukken. De download begint zonder problemen, geen foutmelding en de voortgang wordt juist weergegeven met een tijdsverwachting. Nog geen totale video gedownload want daarvoor ontbreekt momenteel even de tijd.

Niettemin; geweldig bedankt voor de service! Bedankt voor dit prachtig stukje software!

En zojuist heb ik het nogmaals geprobeerd met een aflevering van "Wie is de chef" en wederom verschijnt de ongeldige bewerking...
Antwoord
(26 February 2015, 21:34)k.bakker schreef: En zojuist heb ik het nogmaals geprobeerd met een aflevering van "Wie is de chef" en wederom verschijnt de ongeldige bewerking...

Je gebruikt de laatste betaversie? Wat is de volledige foutmelding?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)