Welkom gast! Registreren
Geluid rtlxl niet synchroon
Sinds twee dagen loopt het geluid van gedownloade programma's van Rtlxl niet synchroon. (late night)

Overigens bedankt voor het ontwikkelen van deze prachtige app.
Antwoord
Nog in opmerking, dit doet zich voor in de ac ryan mini hd, in vlcplayer loopt het wel synchroon. opnames van npo lopen ook in de ryan synchroon.
Antwoord
Dit probleem ontstaat na de reclames die er zijn tussen geplakt bij RTLXL, wanneer dan gedownload wordt loopt na de eerste reclame het video signaal ongeveer 20 frames achter op de audio. Op te lossen met MAGIX video edit.
Gemistdownloader neemt de reclames niet mee volgens mij.
Antwoord
Dit is een bekend probleem; het is in sommige gevallen te omzeilen door bij instellingen 'Forceer adaptive videos' te kiezen.
Antwoord
Dit helpt! Duurt wel langer maar nu wel synchroon. Bedankt voor de hulp.
Antwoord
Als ik dit vinkje aan zet, crasht de applicatie bij het downloaden van een filmpje van RTL XL. Ook ik heb last van het geluid probleem.
Antwoord
(29 January 2015, 1:16)PatrickR schreef: Als ik dit vinkje aan zet, crasht de applicatie bij het downloaden van een filmpje van RTL XL. Ook ik heb last van het geluid probleem.

Hoe bedoel je crashen: stopt GemistDownloader dan volledig of mislukt de download? Het eerste zou namelijk niet voor moeten komen.
Antwoord
Ik download in H.264 maar ik blijf het a-synchroon geluid houden ondanks de aangevinkte 'forceer adaptive videos'.
Wat voor instelling is het beste ?
Overigens heb ik het probleem ook als ik via VLC player afspeel.
Antwoord
@webmaster ik heb hetzelfde probleem als patrickr omschrijft, omdat geluid bij sommige programma's via rtlxl niet synchroon loopt, probeer ik deze met adaptive aan te downloaden zonder converteren maar dan mislukt idd de download! Zojuist nog gehad met vi van 02-02-2015. Dan gaat de download binnen 1 seconde van 0 naar 100%
En krijg ik zie bijlage te zien met onderstaand foutraport.
Mocht je nog meer info nodig hebben hoor ik dat graag, hoop dat het probleem opgelost kan worden.
Antwoord
Hij crasht idd, hier de foutcode als bijlage

Bijlagen
.txt   error.txt (Grootte: 5,82 KB / Aantal keer gedownload: 4)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 11 gast(en)