Welkom gast! Registreren
SBS
Hallo uitzendinggemist,

Ik zoek naar de mogelijkheid om de uitzendingen van SBS ook te downloaden. NPO1, 2 en 3 gaan prima, maar ik zie niets voor SBS.
Wie kan mij helpen?

http://www.uitzendinggemist.net/afleveri...poort.html

Karel
Antwoord
Probeer de uitzending op te zoeken op Kijk.nl, die links worden wel geaccepteerd.
Antwoord
(11 December 2014, 16:28)Webmaster schreef: Probeer de uitzending op te zoeken op Kijk.nl, die links worden wel geaccepteerd.

Ik doe het altijd via de plugin . Zowel sbs6.nl , uitzendinggemist.net en kijk.nl werken allemaal
In mijn geval met Firefox maar moet andere Browsers ook werken .
Antwoord
(11 December 2014, 16:28)Webmaster schreef: Probeer de uitzending op te zoeken op Kijk.nl, die links worden wel geaccepteerd.

Bedankt voor de tip. Het werkt nu probleemloos.
Maar waarom staat dat niet bij de keuze mogelijkheden?
Dan was ik er sneller bij terecht gekomen.
Iets voor een update??
Antwoord
(11 December 2014, 22:36)Karel75 schreef: Bedankt voor de tip. Het werkt nu probleemloos.
Maar waarom staat dat niet bij de keuze mogelijkheden?
Dan was ik er sneller bij terecht gekomen.
Iets voor een update??

UitzendingGemist.net is geen officiële website, er bestaan meerdere van dit soort verzamelsites. Al deze sites ondersteunen kost meer tijd; makkelijker is om standaard de websites van de televisiezenders zelf te ondersteunen.

Wellicht komt het er nog in, maar heeft nu geen prioriteit.
Antwoord
(11 December 2014, 22:39)Webmaster schreef: UitzendingGemist.net is geen officiële website, er bestaan meerdere van dit soort verzamelsites. Al deze sites ondersteunen kost meer tijd; makkelijker is om standaard de websites van de televisiezenders zelf te ondersteunen.

Wellicht komt het er nog in, maar heeft nu geen prioriteit.

Hoe kan het dan dit deze bij mij wel werkt ?
http://www.uitzendinggemist.net/afleveri...poort.html
Maar alleen ik met plugin met firefox opstart .
Ik zie de SBS zenders ( dus ook Veronica en Net 5) als ik gemist downloader zelf opstart .
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)