Welkom gast! Registreren
Opnemen Themakanalen NPO
Hallo Webmaster,

Is het mogelijk mij te laten weten hoe livestreams van de Themakanalen van de NPO (zoals Best24 en Cultura) opgenomen kunnen worden?
Ik deed het voorheen altijd met VLC player zoals werd uitgelegd in een andere topic dat hieraan gewijd is. Maar die methode werkt helaas niet meer?

Ik kan de link van de livestreams niet achterhalen.

Alvast bedankt voor de moeite Smilie
Antwoord
De tutorial voor het opnemen van themakanalen van de Publieke Omroep is vernieuwd. Laat me weten of het je gelukt is ;-)
Antwoord
Ik probeerde vanavond wat van cultura.nl op te nemen maar dat lukt niet; kreeg door dat de link niet te verwerken was via vlc.
Het vreemde is dat het vrijdag overdag nog wel lukte.
De link was:
http://l2cm2d475dd012005379028c000000.c4...ura24.m3u8

Het gekke is dat ik wel met deze link in VLC kon afspelen maar niet kon opslaan, zoals elders beschreven.
Antwoord
Iedere keer dat je opnieuw iets wil opnemen, zul je opnieuw naar de tutorialpagina moeten gaan om een nieuwe link te genereren. Iedere link is slechts enkele minuten benaderbaar, na verloop van tijd krijg je inderdaad fouten in VLC.
Antwoord
(18 May 2014, 21:01)Webmaster schreef: Iedere keer dat je opnieuw iets wil opnemen, zul je opnieuw naar de tutorialpagina moeten gaan om een nieuwe link te genereren. Iedere link is slechts enkele minuten benaderbaar, na verloop van tijd krijg je inderdaad fouten in VLC.
Nu onderschat je me toch.
Ik heb dat natuurlijk geprobeerd om een nieuwe link te genereren.
Antwoord
(09 May 2014, 12:49)Webmaster schreef: De tutorial voor het opnemen van themakanalen van de Publieke Omroep is vernieuwd. Laat me weten of het je gelukt is ;-)

Hi Webmaster,

Sorry voor mijn wat late reactie. Ik heb het inmiddels geprobeerd volgens de nieuwe tutorial en het werkt perfect.

Thanks voor je uitleg en hulp.

Worship
Antwoord
(19 May 2014, 15:18)love2share schreef: Nu onderschat je me toch.
Ik heb dat natuurlijk geprobeerd om een nieuwe link te genereren.

In dat geval is het een vreemd probleem. Lukt het nog steeds niet?
Antwoord
Der laatste keer dat ik het probeerde, was woensdag en nam ie een paar minuten op en toen stopte ie. Dit keer was er geen foutmelding van vlc.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)