Welkom gast! Registreren
Uitzending Gemist downloaden vanuit buitenland
Hallo,

Allereerst complimenten voor de software. Ik heb inmiddels met succes een programma van RTLXL gedownload maar met Uitzending Gemist werkt het helaas niet.

Wanneer ik zonder converteren een programma download, verschijnt er een popup met de tekst "Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden".

Wanneer ik wel een conversie-methode gebruik, verschijnt simpelweg 'download mislukt'.

Ik zit in het buitenland maar kan de website van Uitzendinggemist zonder problemen gebruiken.
Antwoord
Kun je aangeven bij welke link het fout gaat? En je kunt die video ook bekijken via je browser?
Antwoord
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb enkele links geprobeerd, waaronder http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1364292. In de browser heb ik inderdaad geen problemen.
Antwoord
Krijg je bij die foutmelding nog aanvullende foutinformatie? Zo ja, zou je die hier kunnen delen?
Antwoord
Vreemd genoeg lukte het zojuist even, met een paar video's, maar nu lukt het weer niet.

Ik heb een plaatje van de foutmelding toegevoegd.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Opmerkelijke foutmelding. Zou je de video als WMV kunnen proberen te downloaden, en een logboek willen aanmaken door deze stappen te volgen?
Antwoord
Bij dezen Smilie

Bijlagen
.txt   logboek.txt (Grootte: 2,57 KB / Aantal keer gedownload: 3)
Antwoord
Worden jullie er iets wijzer uit?
Antwoord
Het vreemde is dat Uitzending Gemist de toegang tot de video weigert, terwijl je aangaf dat je de video wel via de website kunt bekijken. Maak je gebruik van een proxy?
Antwoord
Dat is een goed punt. Ik gebruik SmartDNS van Overplay. Ik heb het nu uitgezet en het lijkt te werken. Wel vreemd dat het een effect heeft op downloaden maar niet op de website van UG zelf.

Bedankt!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)