Welkom gast! Registreren
Custom date format
#1
Newbie hier :-)
Ik gebruik GemistDownloader regelmatig en vind het een perfect programma!

Ik heb een vraag en een suggestie

Bij de instellingen heb ik
Video's standaard opslaanals [Videobestand (MP4)] geselecteerd
en
[X] Selecteer het H.264 videotype...etc.

Ik wil de best mogelijke kwaliteit. Is dit dan een goede instelling?

Suggestie
Bij 'Vorm bestandsnaam' staat nu [%datum%] - op zich prima.
Vraag: zou b.v. ook %ddmmjjjj% toegevoegd kunnen worden?
Via een tool wijzig ik in 1 handeling de 'modified date' (datum van download) naar de datum dat in het bestand staat. Door de huidige datumvolgorde jjjjmmdd is dat wat meer 'prutsen'. Het lukt wel, maar ddmmjjjj is in mijn geval makkelijker (en eigenlijk is het logischer).

Thanks
=
Antwoord
#2
(09 January 2014, 18:19)ugw62 schreef: Suggestie
Bij 'Vorm bestandsnaam' staat nu [%datum%] - op zich prima.
Vraag: zou b.v. ook %ddmmjjjj% toegevoegd kunnen worden?
Via een tool wijzig ik in 1 handeling de 'modified date' (datum van download) naar de datum dat in het bestand staat. Door de huidige datumvolgorde jjjjmmdd is dat wat meer 'prutsen'. Het lukt wel, maar ddmmjjjj is in mijn geval makkelijker (en eigenlijk is het logischer).

Of het logischer is durf ik te betwijfelen (met sorteren is ddmmjjjj een ramp), maar ik kan snappen dat sommigen de datum in een andere volgorde zouden willen zien. Ik zal het meenemen in de overwegingen voor de volgende versie.
Antwoord
#3
(10 January 2014, 18:06)Webmaster schreef:
(09 January 2014, 18:19)ugw62 schreef: Suggestie
Bij 'Vorm bestandsnaam' staat nu [%datum%] - op zich prima.
Vraag: zou b.v. ook %ddmmjjjj% toegevoegd kunnen worden?
Via een tool wijzig ik in 1 handeling de 'modified date' (datum van download) naar de datum dat in het bestand staat. Door de huidige datumvolgorde jjjjmmdd is dat wat meer 'prutsen'. Het lukt wel, maar ddmmjjjj is in mijn geval makkelijker (en eigenlijk is het logischer).

Of het logischer is durf ik te betwijfelen (met sorteren is ddmmjjjj een ramp), maar ik kan snappen dat sommigen de datum in een andere volgorde zouden willen zien. Ik zal het meenemen in de overwegingen voor de volgende versie.

Thanks!
Voor de zekerheid, het is uiteraard een optie náást de bestaande [%datum%]

Keep up the good work!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)