Welkom gast! Registreren
RTL Gemist Ipad Pagina
Ik zou ook graag willen weten of die pagina nog terug komt. Die is naar mijn mening ook vele malen sneller dan downloaden via gemistdownloader. Hopelijk krijgen we er antwoord op. Of eventueel een nieuwe link?
Antwoord
(11 December 2013, 1:55)suus1985 schreef: Die is naar mijn mening ook vele malen sneller dan downloaden via gemistdownloader.
Nogmaals: als je voor 'zonder converteren' kiest, wordt de video op dezelfde manier gedownload als wanneer je het via je browser zou doen.
Antwoord
Oke ik zal het straks eens proberen. Dus de ipad pagina komt niet meer terug?
Antwoord
De ipad pagina is niet meer nodig zo schijnt, ik downloade gisteren geer & goor van RTL 4 gemist en in de directe link staat gewoon hetzelfde als voorheen op de ipad gemist. Er staat dus ipad in de link en komt het dus van dezelfde bron af die altijd op de ipad pagina hier werd gebruikt, altans daar lijkt het op.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Ik keek altijd RTL Gemist Ipad Pagina http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownload...eries.html via mijn XBOX 360 (Internet explore browser op de xbox 360) en ik vond het erg handig op mijn xbox te kijken inplaats van de originele RTL XL App op de xbox 360 .
Ik vind het erg jammer dat RTL Gemist Ipad Pagina niet meer is :(
Antwoord
(12 December 2013, 10:34)penthe schreef: De ipad pagina is niet meer nodig zo schijnt, ik downloade gisteren geer & goor van RTL 4 gemist en in de directe link staat gewoon hetzelfde als voorheen op de ipad gemist. Er staat dus ipad in de link en komt het dus van dezelfde bron af die altijd op de ipad pagina hier werd gebruikt, altans daar lijkt het op.

@penthe: op RTLXL zie ik alleen de www.rtlxl.nl/#!/..... staan. ik heb me suf gezocht, maar kom er niet achter hoe ik aan de directle link (pg.us.rtl.nl) kom waarmee ik de mp4 kan downloaden.

Ik woon en werk in Shanghai. helaas is de chinese regering zeer bedreven in het actief verstoren van VPN verbindingen. Daardoor is het vrijwel onmogelijk geworden om uitzendinggemit of RTLX te kijken.
Zonder VPN is de bandbreedte vaak gelijk aan 56K modem :(

met ipad gemist kon ik in elk geval nog een paar leuke programma's downloaden/kijken.

Thanks for helping me out!
Antwoord
(02 January 2014, 3:33)wjv144 schreef: op RTLXL zie ik alleen de www.rtlxl.nl/#!/..... staan. ik heb me suf gezocht, maar kom er niet achter hoe ik aan de directle link (pg.us.rtl.nl) kom waarmee ik de mp4 kan downloaden.

Kun je GemistDownloader wel openen? Zo ja:
1. Klik op 'Uitzending van RTLXL.nl downloaden'
2. Voer je website link in (zoals www.rtlxl.nl/#!/... ) en druk op 'Verder'.
3. Klik op de vetgedrukte titel van het televisieprogramma om de MP4-link te krijgen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)