Welkom gast! Registreren
Gmail
Hallo , ik gebruik gmail al vanaf de beginfase , gmail opende altijd supersnel . Vanaf gisteren opent gmail erg traag , soms wel een paar minuten.Zowel bij de Google chrome browser alsook bij IE8. Ik heb alle cookies bij beide browsers al verwijderd, geen effect. Wat kan ik nu nog doen ? Alle andere sites openen razendsnel. Ik heb UPC Fiber Power 30. En 29.85 mbps snelheid,dat is dus allemaal okè.Henk.
Antwoord
Beste Henk,
Heb je het probleem nogsteeds? Soms ligt het gewoon aan de Google-servers, die dan een tijdelijke afwijking hebben. Mocht je nogsteeds problemen hebben, controleer dan op andere computers of die hetzelfde probleem geven. Is dat het geval, dan ligt het aan Google (of aan je GMail-instellingen); is dat niet het geval, dan ligt het waarschijnlijk aan je computer of internetverbinding.
Antwoord
(25 April 2010, 13:47)webmaster schreef: Beste Henk,
Heb je het probleem nogsteeds? Soms ligt het gewoon aan de Google-servers, die dan een tijdelijke afwijking hebben. Mocht je nogsteeds problemen hebben, controleer dan op andere computers of die hetzelfde probleem geven. Is dat het geval, dan ligt het aan Google (of aan je GMail-instellingen); is dat niet het geval, dan ligt het waarschijnlijk aan je computer of internetverbinding.

Het vreemde is dat ik twee gmail accounts heb , en de ene is gewoon snel en de andere supertraag,zowel met inladen als ook met versturen. Rara.
Antwoord
Heb je iets aan de instellingen veranderd? Of een bètatoepassing in gebruik genomen (via het groene pionnetje)?
Antwoord
Nee , ik heb helemaal niets veranderd . Ik heb de instellingen van beide accounst naast elkaar gelegd en alles is hetzelfde.
Antwoord
En op andere computers? Hetzelfde probeem? Zo ja, dan zou ik contact opnemen met Google.
Antwoord
Op mijn laptop had ik hetzelfde probleem , maar sinds twee dagen is alles nu weer op het oude snelle niveau . Henk
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)