Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.05  - Downloaden van video's van Uitzending Gemist blijft hangen op initialiseren
Ik heb sinds een dag of twee het probleem dat ik niet meer kan downloaden van Uitzending Gemist. Ik begin zoals gebruikelijk met downloaden maar het programma komt niet verder dan het initialiseren. Geen foutmelding, geen vastloper, hij blijft gewoon eindeloos initialiseren zonder dat er verder wat gebeurt. Het downloaden van filmpjes van YouTube werkt wel zoals het hoort.
Ik werk met Windows 7 SP1 en de laatste versie van GemistDownloader. Iemand enig idee hoe dit komt? Ik dacht eerst dat het met de stroomstoring op het Mediapark te maken had maar hij werkt nog steeds niet. Tot op dit moment nog nooit problemen met het programma gehad.
Antwoord
Ik ondervind hetzelfde probleem met het downloaden van een queue. Een enkele uitzending meteen downloaden gaat (gelukkig) wel goed. (Windows XP SP3).
Antwoord
Ok. Ik zit nu achter een andere pc in een heel ander netwerk. Hier werkt het alleen als ik direct het downloaden start zonder een lijst met te downloaden uitzendingen te maken.
Antwoord
(11 November 2013, 13:43)Kerman schreef: Ok. Ik zit nu achter een andere pc in een heel ander netwerk. Hier werkt het alleen als ik direct het downloaden start zonder een lijst met te downloaden uitzendingen te maken.

Zou je in dat geval kunnen controleren of het bestand "ffmpeg.exe" aanwezig is in dezelfde map als GemistDownloader geïnstalleerd is (navigeer naar C:/Program Files/GemistDownloader of C:/Program Files (x86)/GemistDownloader).

Mocht dat wel het geval zijn, dan zou ik je willen vragen deze stappen te volgen en het resultaat naar info apenstaartje helpdeskweb punt nl te sturen.
Antwoord
Zelfde probleem. Echter alleen na de laatste 2815 update. Daarvoor werkte alles prima
ffmpeg.exe staat in de juiste map.
Probleem is het downloaden wordt niet voltooid, noch afgeslagen maar blijft hangen in initialiseren totdat je op anuleren drukt.
Ik weet niet of het logbestand de fout aangeeft als je op annuleren drukt maar ga het proberen.
Heb gedaan zoals hierboven aangegeven. Echter op de hele pc is geen bestand logboek.txt te vinden. Is dit soms een Windows 8 probleem?
Antwoord
Voor jou, htpbreewel, hetzelfde: zie mijn eerdere bericht in dit topic.
Antwoord
Kan ik ergens een eerdere versie dus voor 2815 vinden?
Die werkte nl wel goed
Antwoord
Dat kan, maar op die manier kan ik je niet helpen het probleem op te lossen. Dus, nogmaals, ik zou je willen vragen het volgende te doen:

Citaat:Zou je in dat geval kunnen controleren of het bestand "ffmpeg.exe" aanwezig is in dezelfde map als GemistDownloader geïnstalleerd is (navigeer naar C:/Program Files/GemistDownloader of C:/Program Files (x86)/GemistDownloader).

Mocht dat wel het geval zijn, dan zou ik je willen vragen deze stappen te volgen en het resultaat naar info apenstaartje helpdeskweb punt nl te sturen.

Als je dit gedaan hebt, kun je de download hier vinden.
Antwoord
Eh...het logboek wordt aangemaakt in ieder geval na de initialisatie. Dus blijven hangen in de initialisatiefase -> geen logboek!

Versie 2.8.1.4 werkt goed met een queue.
Antwoord
(13 November 2013, 0:21)Webmaster schreef:
(11 November 2013, 13:43)Kerman schreef: Ok. Ik zit nu achter een andere pc in een heel ander netwerk. Hier werkt het alleen als ik direct het downloaden start zonder een lijst met te downloaden uitzendingen te maken.

Zou je in dat geval kunnen controleren of het bestand "ffmpeg.exe" aanwezig is in dezelfde map als GemistDownloader geïnstalleerd is (navigeer naar C:/Program Files/GemistDownloader of C:/Program Files (x86)/GemistDownloader).

Geprobeerd. ffmpeg.exe is gewoon aanwezig. Vervolgens logboek geprobeerd te maken, maar hij geeft aan dat hij het betreffende logboekbestand niet kan vinden. Heeft dit te maken met dat het bestand misschien überhaupt niet aangemaakt is omdat hij blijft hangen bij het initialiseren?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)