Welkom gast! Registreren
Freecom Mediaplayer 350-probleem
#11
(07 April 2010, 18:32)gijsa schreef: Hoi,

Ik heb ook een freecom mediaplayer 350 wlan en die werkte eerst prima. Nu wilde ik hem laatst aansluiten op het wireless netwerk en heb de stappen gevolgd in de handleiding. Toen ik gezocht had naar mijn netwerk moest ik op setup drukken om de settings op te slaan. Daarna is hij min of meer vastgelopen. Ik heb hem uitgezet en aangezet, maar hij gaat bijna meteen weer op zwart scherm. Soms krijg ik het begin scherm te zien, maar daarna gaat hij weer op zwart of hij zendt geen beeld signaal uit.

Op het internet heb ik gelezen dat hij soms vaker geen beeld signaal geeft (niet vanwege hetzelfde probleem als ik). Helaas heb ik er geen oplossing bij kunnen vinden. Ik hoop dat jij misschien een oplossing weet? De software restarten? Ik heb gekeken naar een firmware update maar dat moet volgens mij via het tv scherm. Vaak op tv-out drukken werkt ook niet. Ik heb hem ook al aangesloten via svideo en video en daar gebeurd hetzelfde. Hij werkt nog wel als harde schijf wanneer ik hem op mijn pc aansluit.

Zou mij heel goed uitkomen als je hier een oplossing voor hebt.

N.B. mijn excuses als ik op een verkeerde manier een vraag post.

Ik heb het al. Ik heb mijn wireless modem uitgezet en daarna de media player aangezet. Hierdoor liep het apparaat niet meer vast. Hopelijk helpt dit andere mensen ook die hetzelfde probleem hebben.
Antwoord
#12
Bedankt voor het melden! Smilie

Webmaster
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)