Welkom gast! Registreren
Firefox: links slepen
Een tijdje terug heeft firefox een update gelanceerd waarna een bepaalde functie waar ik veel gebruik van maakte het niet meer doet.
Dan heb ik het over het slepen van links uit je browserbalk naar de balk eronder waar ik altijd mijn 'bookmarks' of 'favorieten' etc. plaats.
Om nu een link toe te voegen moet ik met mijn rechtermuisknop een 'nieuwe bladwijzer' toevoegen wat voor mij omslachtig is als je ervan uitgaat dat ik vaak eventjes een link moet bewaren voor het een of ander.
Dus ik vroeg me af of er een manier is om deze 'sleep-mogelijkheid' terug te krijgen.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is ;)
Antwoord
Er zijn op internet meer mensen die melding maken van hetzelfde probleem. De volgende stappen van mozilla.org zouden moeten helpen.

Citaat:Check that you still have the Bookmarks Toolbar item on the Bookmarks Toolbar.
* Make sure that you have the Bookmarks Toolbar visible: View > Toolbars.
* See if you can find the missing Bookmarks Toolbar item, that shows as a folder, in the View > Toolbars > Customize window.
* If you see it there then drag it back from the Customize window on the Bookmarks toolbar.
* If you do not see that item then click the Restore Default Set button in the View > Toolbars > Customize window.

Laat je het weten als het is gelukt?
Antwoord
Hm... Bij deze oplossingen kon ik het antwoord helaas niet vinden, maar ik heb nog even gegoogled en kwam eigenlijk per ongeluk bij de oplossing.
Het is namelijk veranderd, vroeger sleepte je de links vanuit je browserbalk naar de bladwijzerbalk maar nu moet je een tabblad slepen naar je bladwijzerbalk.
Dus oplossing voor mensen met hetzelfde probleem: Sleep de tabbladen in je bladwijzerbalk in plaats van links en dan werkt het weer gewoon ;)
Maar bedankt voor je hulp ;) Als je balk een beetje messed up is met instellingen moet je denk ik inderdaad die andere oplossingen hebben... Maar stom eigenlijk dat mozilla dat soort functies zomaar verandert en de man niet even op de hoogte brengt waardoor hij het zelf maar uit moet zoeken :p
Antwoord
Kijk eens bij symbaloo.com perfecte manier om bladwijzers te beheren, firefox heeft zelfs een adon.

Succes
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)