Welkom gast! Registreren
RTL-DRM-beveiliging
#11
Ik heb deze week (ook met de nieuwe BETA versie), "bonje met de buren" willen downloaden met gemistdownloader, ik heb hier tot nog toe geen problemen mee gehad maar nu geeft hij aan dat die beveiligd is met DRM. Kan je hier eveneens iets aan doen?
Antwoord
#12
(30 November 2012, 22:32)Sfynxs schreef: Ik heb deze week (ook met de nieuwe BETA versie), "bonje met de buren" willen downloaden met gemistdownloader, ik heb hier tot nog toe geen problemen mee gehad maar nu geeft hij aan dat die beveiligd is met DRM. Kan je hier eveneens iets aan doen?

De foutmelding is inmiddels gewijzigd naar 'Er is helaas geen downloadbare versie van deze uitzending gevonden.' om wat duidelijker aan te geven wat het probleem is.
In jouw geval kan GemistDownloader dus ook enkel een DRM-beveiligde video vinden, die niet te downloaden is met GemistDownloader. Helaas is daar niets aan te doen.
Antwoord
#13
@Webmaster: Ik kwam vanmorgen toevallig een artikel tegen over het verwijderen van DRM bij wmv-filmpjes. Je weet het vast allemaal al, maar ik post het toch maar voor de zekerheid.

[verwijderd]
[verwijderd]
Antwoord
#14
(01 December 2012, 15:06)ierm schreef: @Webmaster: Ik kwam vanmorgen toevallig een artikel tegen over het verwijderen van DRM bij wmv-filmpjes. Je weet het vast allemaal al, maar ik post het toch maar voor de zekerheid.

[verwijderd]
[verwijderd]

Het verwijderen van DRM is echt verboden, vandaar dat links naar dergelijke sites niet zijn toeggestaan.
Antwoord
#15
Oke, sorry, dat wist ik niet!

Ben nogal een leek op dat gebied ;)
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)