Welkom gast! Registreren
Voor in de volgende versie
Suggestie voor een volgende versie:

De mogelijkheid om een URL (of een lokale bestandsnaam van een lijst met URL's) als command line parameter door te geven bij het opstarten van GD. Het zou dan het mooiste zijn als de uitzending meteen gedownload werd met de standaardinstellingen.

Met deze functie kun je dan rechtstreeks vanuit je browser een uitzending automatisch door GD laten downloaden. Zou geweldig zijn!
Het instellen van de begintijd van het filmpje dat je opneemt. In de bètaversie zit daar wel een mogelijkheid voor ingebouwd, maar als ik dat dan wil doen staat er dat het niet kan...
(15 November 2012, 21:38)Webmaster schreef:
(12 November 2012, 20:25)john-hdw schreef: Zou je de vraag om de breedte van de tekst te begrenzen tot ongeveer 80% van de schermbreedte en de tekst ietsje hoger in beeld te zetten, kunnen meenemen in de volgende versie.
In de volgende versie kun je de relatieve grootte in decimalen (zoals 2.1%) opgeven. Tevens is de standaardlettergrootte aangepast naar 2.5%.
heb ik net uitgeprobeerd met 2.8.0.5 beta. Is een verbetering. Bedankt.
(24 May 2011, 12:56)Webmaster schreef: Ik heb 'eigen videoprofiel' toegevoegd aan de wenslijst. Een functie waarmee je een extra optie in de lijst krijgt, die je zelf kunt instellen. Zo kun je bijvoorbeeld een profiel aanmaken voor je telefoon. Als je vervolgens een video wil downloaden in het gekozen profiel, krijg je alle instellingen automatisch ingesteld (zoals extensie, codec, bitrate, etc).

Ik vroeg me af of er al iets gezegd kan worden wanneer deze features in het programma komen. Een profiel waar je bijvoorbeeld de bitrate in kunt zetten lijkt me heel handig, nu moet je die steeds weer handmatig invullen, voor iedere video opnieuw.
Graag ondersteuning voor hollanddoc.nl.
Daar staat een schat aan documentaires op.
(09 December 2012, 20:25)john-hdw schreef:
(15 November 2012, 21:38)Webmaster schreef:
(12 November 2012, 20:25)john-hdw schreef: Zou je de vraag om de breedte van de tekst te begrenzen tot ongeveer 80% van de schermbreedte en de tekst ietsje hoger in beeld te zetten, kunnen meenemen in de volgende versie.
In de volgende versie kun je de relatieve grootte in decimalen (zoals 2.1%) opgeven. Tevens is de standaardlettergrootte aangepast naar 2.5%.
heb ik net uitgeprobeerd met 2.8.0.5 beta. Is een verbetering. Bedankt.
En helemaal optimaal zou het zijn als de ondertiteling nog een halve standaard regelhoogte (= 0.5 x 2.5 %) hoger in beeld gezet wordt. Bij weergave op mijn laptop staan de letters wel goed, maar bij weergave via mijn Humax5200 of DVD speler, beide voorzien van USB ingang, is op de TV de onderkant van de letters er af gesneden. Bij voorbaat dank.
de youtube video downloader van gemist downloader beta is erg traag. maar bij die van versie 2.7 maakt hij geen verbinding, maar ik heb geen idee hoe dat komt. mischien kunt u daar wat aan dan in de volgende versie
(14 January 2013, 18:09)tomboboy schreef: de youtube video downloader van gemist downloader beta is erg traag. maar bij die van versie 2.7 maakt hij geen verbinding, maar ik heb geen idee hoe dat komt. mischien kunt u daar wat aan dan in de volgende versie

Kun je een voorbeeldlink geven?
Mag ik aan het verlanglijste toevoegen de radio uitzendingen, zoals bv. http://spijkersmetkoppen.vara.nl/media/169840. Met de versie 2.8.0.6 Beta krijg ik de mededeling: "Deze audio-only-uitzending kan helaas niet gedownload worden"
(30 January 2013, 11:45)Jodokus schreef: Mag ik aan het verlanglijste toevoegen de radio uitzendingen, zoals bv. http://spijkersmetkoppen.vara.nl/media/169840. Met de versie 2.8.0.6 Beta krijg ik de mededeling: "Deze audio-only-uitzending kan helaas niet gedownload worden"
Veel radio-uitzendingen van de VARA kunnen met 2.8.0.6 gedownload worden, deze inderdaad niet.
Veel radio-uitzendingen van de VARA zijn beschikbaar via HTTP, maar sommige zijn alleen via MMS beschikbaar. Audio-uitzendingen via MMS zijn met GemistDownloader helaas niet te downloaden.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)