Welkom gast! Registreren
Voor in de volgende versie
Ga ik naar kijken, bedankt voor het melden.
Ik zag dat e nu een knop is om een lijst URL's te laden uit een TXT bestand. Dat vind ik erg interessant. Wat moet de inhoud van dit bestand zijn? Alleen een rijtje url's of moet er een download directiry bij? Moet het comma separated zijn of......
Oops. Ik heb het nu in de faq gevonden. Sorry voor de overlast.
GemistDownloader gebruik ik regelmatig en vooral op mijn kleine, handzame 10" netbook.
Het menuscherm is dan helaas net iets te groot en kan ik dan de onderste knop 'Queue starten' niet meer zien/gebruiken.
Wellicht een iets kleiner menuscherm en/of mogelijkheid om te scrollen en/of eerste (grijze) gedeelte in kleinere verhouding??
Ook de knop 'open/sluit de queue' is op alle schermen niet goed zichtbaar. Ik zie slechts een streepje.
Verders top!
Nog eentje: het zou prachtig zijn als de queue lijst (die wel of niet is geïmporteerd) zolang deze niet is voltooid in een soort cache bestand blijft staan zodat na bv een crash of gebrek aan schijfruimte oid het proces verder gaat waar het gebleven is...
Het gebeurt helaas regelmatig dat de queue hangt en ik weer van voor af aan moet beginnen. Vandaar.
p.s. heb zojuist pas de functie queuelijst importeren gevonden nav post Tess.
Super!
Ik zou het fijn vinden om videofilmpjes te kunnen downloaden die in andere websites staan en niet op YouTube te zien zijn. B.v. particuliere website of op Google en Yahoo sites of weblogs. Ik weet niet of dat al mogelijk is. Zo ja, dan hoor ik graag hoe ik die kan downloaden. Ik hoop in elk geval dat het mogelijk is in een volgende versie.
Voorbeeld: http://www.needlenthread.com/2009/04/tur...video.html

Overigens wel bedankt voor dit ontzettend goede programma. Ik heb er al heel vaak gebruik van gemaakt en ben er erg content mee.

Vriendelijke groet,
Amaro Smilie

http://www.uitzendinggemist.nl/programma...en/1244154
werkt niet.

Dit is bij veel programma's zo.

De oplossing voor dit probleem is het verwijderen van

programmas/7593-breaking-bad/

zodat overblijft:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1244154

(de genoemde link is een link zoals je deze krijgt in de rss feeds)
De volgende fout treed op bij het laden van een lijst:

Als de regel een uitzending bevat die niet meer beschikbaar is, treden er 3 mogelijk fouten op:

Als er eerder in de sessie een succesvolle 'lookup' is geweest, zal deze worden gedupliceerd.
Als er eerder geen succesvolle 'lookup' was, wordt de regel genegeerd.

Dus mogelijkheden zijn:
Aflevering is enige in lijst, eerste lijst na programma-start -> Aflevering wordt overgeslagen, melding dat er geen bestanden in lijst staan.
Aflevering is 1e in lijst, eerste lijst na programma-start -> Aflevering wordt overgeslagen
Aflevering is niet 1e in lijst, maar alle voorgaande afleveringen (inclusief afleveringen van eerdere lijsten uit deze sessie) waren niet beschikbaar -> Aflevering wordt overgeslagen
Aflevering is niet 1e in lijst, er zijn eerdere programma's in deze die wel beschikbaar zijn -> De laatste beschikbare uitzending uit de lijst wordt nogmaals op de lijst gezet. Bij meerdere niet beschikbare uitzendingen zal de vorige uitzending dus heel vaak achter elkaar worden gedownload.
Aflevering is 1e in lijst of alle voorgaande afleveringen waren ook niet beschikbaar, dit is NIET de eerste lijst in de sessie, in een voorgaande lijst was wel een aflevering beschikbaar -> De laatst beschikbare aflevering van een voorgaande lijst zal worden geladen.

Met een sessie bedoel ik in dit geval de tijd tussen starten en afsluiten van gemistdownloader, iedere keer dat gemistdownloader wordt gestart start een nieuwe sessie (mits gemistdownloader slechts 1 maal draait)

Wat betreft de instellingen: Opties voor ondertitels kunnen niet standaard worden opgeslagen
Wat betreft de lijsten: Soms gebeurt het dat gemistdownloader crashed (bijvoorbeeld als netwerk verbinding vervalt). Daarom is een optie om een lijst op te slaan zeer welkom zodat je niet alles opnieuw hoeft in te voeren bij handmatige toevoeging.
Wat betreft de vertaling: Weergeef (in instellingen) kan beter worden veranderd in Toon.
Wat betreft mogelijke parameters: het zou fijn om naast de serie en omroep ook de mogelijkheid te hebben om de titel te gebruiken (indien beschikbaar). Zie bijvoorbeeld Kinderen geen bezwaar, iedere aflevering heeft een titel. Dit biedt ook de mogelijkheid om afleveringen die in een marathon worden uitgezonden op de zelfde dag toch allemaal te downloaden.
Tot voor enkele maanden geleden kon ik GemistDownloader draaien onder Linux met de Wine emulator. Na overgang naar een nieuw systeem lukt dat niet meer, GemistDownloader crasht vrijwel meteen na het opstarten. Dat geldt zowel voor de 2.7 versies als de 2.8 (beta) versies.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Het systeem is Fedora 17, uptodate, x86_64, Wine 1.5.13. De laatst geprobeerde GemistDownloader 2.8.0.4.
Heb je .NET Framework 4.0 geinstalleerd in Wine?
Zou je de vraag uit bericht http://forum.helpdeskweb.nl/showthread.p...21#pid1821 om de breedte van de tekst te begrenzen tot ongeveer 80% van de schermbreedte en de tekst ietsje hoger in beeld te zetten, kunnen meenemen in de volgende versie. Zie de screenshots bij dat bericht.
(12 November 2012, 20:25)john-hdw schreef: Zou je de vraag om de breedte van de tekst te begrenzen tot ongeveer 80% van de schermbreedte en de tekst ietsje hoger in beeld te zetten, kunnen meenemen in de volgende versie.
In de volgende versie kun je de relatieve grootte in decimalen (zoals 2.1%) opgeven. Tevens is de standaardlettergrootte aangepast naar 2.5%.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)