Welkom gast! Registreren
krijg downloader niet aan de praat
#1
Kan iemand mij helpen bij het volgende probleem:

Ik installeer downloader (zowel versie 2.7.04 als 2.7.05 vertonen dit probleem). Lijkt normaal geinstalleerd. Zodra ik hem opstart krijg ik de volgende melding: "gemist downloader werkt niet meer". Vervolgens staat de boel vast.

Ik heb al geprobeerd hem in veilige modus te installeren, de virusscanner uit te zetten en Windows 7 te installeren. Dat laatste is niet gelukt. Steeds met hetzelfde resultaat.

Ik draai op Windows Vista thuis SP 2.

Wie kan mij helpen
Antwoord
#2
Probeer eens met rechter muisknop -> Properties (Eigenschappen)

En geef aan dat je het programma wilt uitvoeren als administrator/beheerder, dan werkt het mogelijk wel.

(Je kan het als test ook direct vanuit het submenu doen. Rechter muisknop, run as administrator. Met de eerste optie werkt je snelkoppeling echter de volgende keer ook meteen goed.)
Antwoord
#3
(03 March 2012, 3:17)drMerry schreef: Probeer eens met rechter muisknop -> Properties (Eigenschappen)

En geef aan dat je het programma wilt uitvoeren als administrator/beheerder, dan werkt het mogelijk wel.

(Je kan het als test ook direct vanuit het submenu doen. Rechter muisknop, run as administrator. Met de eerste optie werkt je snelkoppeling echter de volgende keer ook meteen goed.)

Heb dat geprobeerd. Helaas nog steeds niks.
Antwoord
#4
Zelfde probleem, wil een uitzending van Goede tijden bekijken, maar iedere keer wordt gevraagd om de juiste URL. Snap hier niets van
Antwoord
#5
(03 March 2012, 14:02)plus schreef:
(03 March 2012, 3:17)drMerry schreef: Probeer eens met rechter muisknop -> Properties (Eigenschappen)

En geef aan dat je het programma wilt uitvoeren als administrator/beheerder, dan werkt het mogelijk wel.

(Je kan het als test ook direct vanuit het submenu doen. Rechter muisknop, run as administrator. Met de eerste optie werkt je snelkoppeling echter de volgende keer ook meteen goed.)

Heb dat geprobeerd. Helaas nog steeds niks.

Heb je de bèta al geprobeerd?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)