Welkom gast! Registreren
rtl gemist
Het lukt mij niet om programma's van rtl gemist te downloaden (silverlight)
Is daar een oplossing voor?

thnx
Antwoord
ik heb het probleem dat de downloader wel het programma, de link, herkend, maar tijdens het downloaden lijkt het proces te stoppen. Hij download een paar procent en dan lijkt het te blokkeren.
Hebben meer mensen dit en weet iemand waarom?

Dankjewel, Wendy
Antwoord
Probeer of de uitzending die je wilt downloaden, op deze pagina staat. Die links gaan met downloaden meestal wel goed.
Antwoord
Dankjewel, maar hoe moet ik daar een link van kopieren? Als ik ergens op klik gaat het afspelen en ik zie geen link die ik kan kopieren naar het uitzending gemist download programma.
Ik ben niet al te handig met dit soort dingen, dus wellicht zie ik het niet goed.

Dankjewel, Wendy
Antwoord
Je klikt rechtermuisnknop op een plaatje, en klikt op 'snelkoppeling kopiëren'.
Antwoord
(05 May 2012, 12:59)Webmaster schreef: Je klikt rechtermuisnknop op een plaatje, en klikt op 'snelkoppeling kopiëren'.

De uitzending die ik wil downloaden staat niet op die pagina. (Knallen in de horeca). Nog ander oplossing?

Groet, pandour
Antwoord
Hi Administrator,
Het downloaden ging nu beter via de link die je gaf, maar bij 75% stopte het downloaden weer. Waarom? geen idee? Wendy
Antwoord
Ik heb een vraagje, ik download hier weleens uitzendingen van rtl gemist via de ipad pagina, omdat dit op geen enkele andere manier mogelijk is vanwege drm. Maar nu zie ik dat sinds een aantal dagen die pagina niet meer werkt er staat items geactualiseerd maar verder niks ook als ik per serie wil kijken staat er hetzelfde, is er iets fout met de website of wat is er aan de hand? Wordt dit probleem nog opgelost/verholpen? Hoop dat iemand hier een antwoord op weet of een andere mogelijkheid weet om programma's van rtl te downloaden. bedankt alvast.
Antwoord
Heb hier hetzelfde probleem, het downloaden lukt sinds een paar dagen niet meer, soms een paar procent maar daarna stopt het.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)