Welkom gast! Registreren
Instellen begin- en eindtijd
Ik heb zojuist voor het eerst GemistDownloader geinstalleerd en ik loop meteen tegen een probleempje aan.

Ik wil een gedeelte 00:02:00-00:10:00 opnemen van R.E.L..
Het begint goed maar de voortgangsmeter eindigt bij 44% en doet daarna niets meer.
Ik heb het geprobeerd als .avi, .wav. en .mp4 en telkens een vergelijkbaar resultaat.
Het bestand dat bewaard wordt is pakweg 1,5 Mb groot en is verder niet bekijken.

De hele uitzending opnmen in .avi werkt dan weer wel.

Vraag: is de optie om een gedeelte van de uitzending op te nemen er één die ook zou moeten werken ?
Antwoord
Die functie zou inderdaad moeten werken. Ik zal vandaag nog even jouw handelingen reproduceren, kijken of ik hetzelfde krijg.
Antwoord
Overigens wel een prachtig programma.
Ik download YouTube video's via zamzar.com maar dit is natuurlijk veel makkelijker omdat je gelijk op je eigen computer werkt.

Daarnaast is de kwaliteit van de download ook uitstekend.
Ik heb nu, zolang ik niet een gedeelte kan downloaden, het door mij gewenste fragment eruit gelicht met Avidemux.

Maar indien GD het voor elkaar kan krijgen... ;-)
Antwoord
Beste Webmaster, (geen naam?)

Heb je al kans gezien om e.e.a. na te gaan?
Ik zie het wel.

Prettig weekend!
Antwoord
Hallo Mark,

Ik heb (met enige vertraging, excuses) de fout gereproduceerd. De fout doet zich overigens alleen voor als de begintijd groter is dan 0:00:00. Ik ga kijken of het op te lossen is. Als ik de diagnostische gegevens bekijk, lijkt het ook te maken te hebben met hoe de Publieke Omroep de video's aanbiedt, dus ik kan geen oplossing garanderen.
Voorlopig lijkt de 'omweg' via Avidemux een goed alternatief.
Als ik nieuws heb, meld ik me.

Groeten, Webmaster
Antwoord
Tot zover, bedankt en mooi dat je het (enigszins) hebt weten te localiseren.

Ik houd van tijd tot tijd het topic in de gaten en wacht het rustig af.

Bedankt!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)