Welkom gast! Registreren
Gemist downloader werkt niet meer in 2012
Twee zaken geprobeerd "Pauw en Witteman" en programma van Yvonne Jaspers en beiden waren niet langer als 6 minuten. Ik heb een stabiele internetverbinding van 16Mb in Thailand. Aangesloten PC via LAN.

Dank voor je snelle reactie
Pootao
Antwoord
Ik woon eveneens in Thailand en heb het zelfde probleem. Gemist downloader werkte altijd maar neemt nu maar ongeveer 20% op en blijft dan hangen. Het Internet werkt normaal. Zal het over een paar dagen nog eens proberen. Ik heb een speedtest gedaan en zie geen problemen.
Antwoord
Hier hetzelfde heb 12 Mb van 3BB en stopt ook op ongeveer 20 % als jij daar ook zit kunnen we mogelijk helpdesk 3BB even inschakelen
Antwoord
Nee heb internet van CAT het lijkt me sterk dat verschillende providers het zelfde probleem hebben.
Antwoord
Toch typisch dat jullie allebei in Thailand wonen en hetzelfde probleem hebben, terwijl ik hier nog geen andere melding over heb gehad. Naar welk formaat zetten jullie de video om? (wmv, mp4, avi, etc of 'direct downloaden'?)
Antwoord
Ik naar direct downloaden. Ik probeer het later nog een keer. Met het Internet hier weet je het nooit.
Antwoord
Potaoo, draai eens een test om het signaal te testen, www.pingtest.net
Hier was de packet loss tussen de 50 en 100% dit moet 0% zijn. Ping was boven de 500 dat moet zo laag mogelijk zijn. De provider can CAT is langsgeweest en de packet loss is nu 0% en de ping ruim onder de 100 en de rating was eerst F en is nu B. Gemist downloader werkt nu weer normaal. Het ligt dus niet alleen aan de snelheid maar bovenal aan de kwaliteit van het signaal. Bij mijn weten is CAT trouwens de beste provider in Thailand, zat eerst ook bij BB broadband maar ben overgestapt. Laat even weten hoe het resultaat van de pingtest is.
Antwoord
(20 January 2012, 9:41)Renevan schreef: Potaoo, draai eens een test om het signaal te testen, www.pingtest.net
Hier was de packet loss tussen de 50 en 100% dit moet 0% zijn. Ping was boven de 500 dat moet zo laag mogelijk zijn. De provider can CAT is langsgeweest en de packet loss is nu 0% en de ping ruim onder de 100 en de rating was eerst F en is nu B. Gemist downloader werkt nu weer normaal. Het ligt dus niet alleen aan de snelheid maar bovenal aan de kwaliteit van het signaal. Bij mijn weten is CAT trouwens de beste provider in Thailand, zat eerst ook bij BB broadband maar ben overgestapt. Laat even weten hoe het resultaat van de pingtest is.

Ping 43
Download 10.43

Moet toch te doen zijn ik kon wel een hele oudejaarsconferentie downloaden en dan in 1 keer afkijken om de onderbrekingen in de download te compenseren.

Antwoord
Sinds gisteren (06/02/12) werkt mijn gemistdownloader niet meer. Ik krijg elke keer de melding: Er is een fout opgetreden: An Exception occurred during a Webclient request.
Ik woon in Tanzania. Komt deze melding door mijn provider of is er iets anders mis?

Probleem opgelost...
Antwoord
Beste Wimintz, kun je een voorbeeldlink geven waarbij dit gebeurt? En heb je als je die melding krijgt al een uitvoerformaat (WMV, AVI, MP4, 'Direct downloaden', etc) gekozen?
Ik vermoed dat er een fout optreedt tijdens de communicatie naar de server van GemistDownloader; dat zou dan met je provider te maken hebben.

Webmaster
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)