Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.3  - RTLXL: Het pad heeft een ongeldige indeling
Bij mij lukt het downloaden via de links in RTLXL ook niet meer. De vraag is: heeft RTL iets veranderd of is er iets fout op de achtergrond bij GemistDownloader? De URL van RTL lijkt hetzelfde formaat te hebben als voorheen.
Kan niets meer downloaden van RTL-XL. Het pad heeft een ongeldige indeling.
Allen, ik heb zojuist een update doorgevoerd waardoor het probleem zich voor nu niet meer voor zou moeten doen.

Dat gezegd hebbende, in de volgende versie van GemistDownloader zal je de gegevens van een werkend RTL-account moeten opgeven om te kunnen downloaden.
(10 May 2023, 14:06)Webmaster schreef: Allen, ik heb zojuist een update doorgevoerd waardoor het probleem zich voor nu niet meer voor zou moeten doen.

Dat gezegd hebbende, in de volgende versie van GemistDownloader zal je de gegevens van een werkend RTL-account moeten opgeven om te kunnen downloaden.

Fantastisch het werkt weer! Ik was al bang dat RTL ook er de DRM op had gedaan, maar das dus gelukkkig niet zo. Bedankt.
(10 May 2023, 14:13)leeuwin1959 schreef: Fantastisch het werkt weer! Ik was al bang dat RTL ook er de DRM op had gedaan, maar das dus gelukkkig niet zo. Bedankt.

Nog niet inderdaad, hoewel gegeven alle berichtgeving die kans wel steeds groter wordt.
(10 May 2023, 14:06)Webmaster schreef: Allen, ik heb zojuist een update doorgevoerd waardoor het probleem zich voor nu niet meer voor zou moeten doen.

Bedankt voor de update! Ik kijk niet veel van rtl maar de slechtste chauffeur is toch wel favoriet want leedvermaak

Perfect man, het wekt weer; super!
Dance
Bij downloaden van 'Het Perfecte Plaatje Op Reis' (RTL4)  krijg ik steeds de melding: Er is iets mis gegaan tijdens het ophalen van de uitzending. Externe server heeft een fout geconstateerd (400) Ongeldige opdracht. Graag een uitleg, alvast dank
Het probleem is weer terug Het pad heeft een ongeldige indeling
(13 June 2023, 19:42)Pedro1234 schreef: Het probleem is weer terug  Het pad heeft een ongeldige indeling

bij mij doet ie het gewoon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)