Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.3  - GoPlay: Lange downloadduur, onafspeelbaar
Hi all, heel vreemd allemaal. Ik moet zeggen dat bij mij de problemen nog niet van de baan zijn ... Ik krijg het niet meer op een deftige manier gedownload ...

Hopelijk krijgen we dit snel weer in orde ...

Groetjes, Tisco
Antwoord
Damn... nu doet ie het ook weer niet bij mij Xd

Die doet de volledige download maar dan krijg ik eerst reclame en na de reclame een mooie regenboog zolang de rest van de aflevering duurt ^_^

https://www.dropbox.com/scl/fo/qx8fcjv1e...7yutt89x5d

GDfetch verwijderen helpt niet :(

Nu zit ik wel op het netwerk op mijn werk (en de vorige keren dat het downloaden niet werkte was ook op het werk nu ik er zo aan denk) Ik download meestal op het werk omdat ik thuis beperkte bandbreedte heb...

Toch is het raar want het is jarenlang geen probleem geweest. en het lijkt een soort DRM probleem? door al de regenboogjes. heel speciaal. gistere ging alles thuis zo fantastisch
Antwoord
Alles van op de GoPlay website download maar voor de helft of minder
Met andere woorden als de download gedaan is dan heb je maar een video van 10 of 13 minuten 
Hopelijk kan dit worden opgelost alvast zéér dank
Mvg
µ
Antwoord
Hey daar, ik heb ook geen idee wat het kan zijn. Het lukt niet meer ... Weet niet aan wat het ligt en heb al vanalles geprobeerd (inclusief van PC halen en terug installeren). Ik download al jaren thuis en voordien zonder problemen ...
Zeer jammer want dit betekent alweer een platform en dus leuke programma's minder ...
Hopelijk kan er toch nog eens naar gekeken worden ...
Groetjes, Erik
Antwoord
Zelfde probleem bij mij. Dit is al enkele weken zo. Geen idee of het kan opgelost worden ... Grtjs
Antwoord
Ik heb zojuist een wijziging doorgevoerd, kunnen jullie controleren of het nu beter gaat?
Antwoord
(22 March 2023, 2:23)Webmaster schreef: Ik heb zojuist een wijziging doorgevoerd, kunnen jullie controleren of het nu beter gaat?

ik zie nog steeds versie 3003
toch opnieuw gedownload en geïnstalleerd maar blijft hetzelfde probleem
Antwoord
(22 March 2023, 2:23)Webmaster schreef: Ik heb zojuist een wijziging doorgevoerd, kunnen jullie controleren of het nu beter gaat?

Helaas is het erger geworden.

Nu wordt er niets opgenomen en krijg je na downloaden weliswaar hele video maar alles is grijs en blijft grijs en dus géén beeld.
Antwoord
(22 March 2023, 13:03)Ganja schreef: Helaas is het erger geworden.

Nu wordt er niets opgenomen en krijg je na downloaden weliswaar hele video maar alles is grijs en blijft grijs en dus géén beeld.
Ook aan mijn kant moet ik zeggen dat het niet meer werkt. Downloads blijven enorm lang en doorspoelen lukt niet ...
Hopelijk kan hier een oplossing voor gezocht worden.
Groetjes, 
Tisco
Antwoord

Bedankt voor de moeite maar inderdaad geen wijziging. Probleem blijft. 
Zeer vreemd want is zolang wel goed gegaan ...
Hopelijk kan er een oplossing gevonden worden ...
Groetjes,
Tisco
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)