Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.3  - GoPlay: Foutmelding 423 (februari 2023)
Ik kan de gegeven uitzending zonder problemen vanuit Belgie downloaden. Probeer alle instanties van GemistDownloader te sluiten en probeer het opnieuw. 

(20 February 2023, 18:29)Webmaster schreef: Ik kan de gegeven uitzending zonder problemen vanuit Belgie downloaden. Probeer alle instanties van GemistDownloader te sluiten en probeer het opnieuw. 

het is opgelost dank u
(20 February 2023, 18:29)Webmaster schreef: Ik kan de gegeven uitzending zonder problemen vanuit Belgie downloaden. Probeer alle instanties van GemistDownloader te sluiten en probeer het opnieuw. 

Het werkt opnieuw prima
  Héél erg dank 
  thanks thanks thanks
  You are the best
  Keep up the good works
  Thank You
   Dance
(21 February 2023, 12:44)Ganja schreef:   Het werkt opnieuw prima
  Héél erg dank 
  thanks thanks thanks
  You are the best
  Keep up the good works
  Thank You
   Dance

Raar ik krijg nog steeds die error melding, weet iemand hoe ik het moet oplossen want ik heb geen VPN ofzo dus daar kan het al niet aan liggen?
ik krijg nu de optie om 1080P te downloaden (wat ervoor nooit was) maar die download nu enkel de reclame en niet de aflevering Xd omgekeerde wereld
krijg als ik iets van goplay wil afhalen steeds deze melding :
Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van deze uitzending . error reading ...

Iemand een oplossing ?
(19 March 2023, 12:02)daymeister schreef: krijg als ik iets van goplay wil afhalen steeds deze melding :
Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van deze uitzending . error reading ...

Iemand een oplossing ?

Goplay download heeft wekenlang niet gewerkt voor mij maar nu ineens wel.. heb niets veranderd en kan nu zelfs 1080P downloaden ^_^

Rare toestanden wel tegenwoordig

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)