Welkom gast! Registreren
Audio Video niet synchroon
#1
Sinds enige tijd gebruik ik Gemistdownloader V2.7.0.4 maar wat mij opvalt dat video en audio niet synchroon lopen. Een verschil van wel 1 seconde.
Bestand wordt opgeslagen in het WMV formaat en afgespeeld met de Media Player. Downloadsite is beta.uitzendinggemist
Antwoord
#2
Ik gebruik Gemistdownloader vandaag voor het eerst, maar ik constateer hetzelfde verschijnsel.
Ik heb nu even het journaal gedownload, maar nu niet via de betasite en daar is het geluid wel synchroon.
Dus nu nog maar een keer mijn eerste programma downloaden, maar nu ook niet via de betasite. Misschien ligt het wel daaraan.
Hoewel het downloaden nog bezig is, is mijn voorlopige conclusie, dat het via de "oude" site van uitzending gemist nu wel synchroon loopt.
Dus het ziet er hoopvol uit.
Antwoord
#3
Ik heb deze week drie programma's gedownload. Alle drie DWDD. Hier is de Audio en Video niet in sync.
Antwoord
#4
Komt het bij jullie alleen voor bij opslaan naar .WMV? Of ook naar andere formaten?
Antwoord
#5
Tot nu toe heb ik het alleen bij DWDD gezien en dat is een WMV bestand.
Antwoord
#6
Net 'Overspel' van afgelopen donderdag gedownload in wmv vanaf de beta site. Geluid is niet synchroon.
Antwoord
#7
Het lijkt erop dat dit probleem zich vooral met .WMV-bestanden voordoet. Er wordt aan een oplossing gewerkt.
Tot die tijd zou je voor een ander formaat, zoals .AVI of .MP4 kunnen kiezen.
Antwoord
#8
Nog een keer Overspel geprobeerd vanaf de beta-site. Nu in .avi. Synchroon!
Antwoord
#9
Downloaden in AVI helpt dus!!!
Dank!
Antwoord
#10
De audio-videosynchronisatie voor .WMV-bestanden is verbeterd in bètaversie 2.8.0.2. Helaas nog niet altijd perfect, maar wel beter dan het was.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 10 gast(en)