Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.17  - GDfetch2.dll niet gevonden (maart 2022)
@BugSplatter
Bedankt het werkt weer!
(07 March 2022, 16:49)richard101 schreef: @BugSplatter
Bedankt het werkt weer!

Dank voor je reactie, fijn om te lezen dat het heeft geholpen :P
@BugSplatter:
Ik heb je post op pagina 3 gelezen, de bijlage met de gezipte versie van GDfetch2.dll gedownload en uitgepakt, deze gekopieerd naar de map van GemistDownloader en bij de eigenschappen "alleen lezen" aangezet.

Bij de installatieversie werkte dit niet, maar bij de portable versie wel.
Bedankt!
(07 March 2022, 17:41)dixxon schreef: @BugSplatter:
Ik heb je post op pagina 3 gelezen, de bijlage met de gezipte versie van GDfetch2.dll gedownload en uitgepakt, deze gekopieerd naar de map van GemistDownloader en bij de eigenschappen "alleen lezen" aangezet.

Bij de installatieversie werkte dit niet, maar bij de portable versie wel.
Bedankt!

Dank...

@iedereen, ter info:
- Bij de portable versie wordt - normaal gesproken - deze DLL in dezelde map als GD aangemaakt/geopend tijdens het starten van GD.
* Tijdens deze storing wordt deze DLL in dezelde map als GD aangemaakt&weer verwijderd tijdens het starten van GD.
- Bij de installatieversie gebeurt - vermoed ik - hetzelfde, maar dan in:
"%USERPROFILE%\AppData\Roaming\GemistDownloader".

!
!!!!! als de storing voorbij is, de "Read-only" er weer afhalen !!!!! (maar bewaar de .zip! ;) )
!
(07 March 2022, 15:33)BugSplatter schreef: @mayra48:
Alle vragen die je hebt gesteld waren al beantwoord.

Ik vraag me af waarom mensen (niet alleen mayra48) niet kunnen lezen/of te lui zijn.
En onbeschoft zijn tegen iemand die wil helpen.

Ik vind je wel raar om te zeggen dat o.a. ik te lui zou zijn of niet lees!! Ik ben 74 en probeer het te begrijpen maar mijn wereld is niet van IT etc. Hoezo onbeschoft???? Misschien dat er een uitleg is zo simpel dat 70 plussers het ook kunnen begrijpen.
Of misschien dat GD dit euvel verhelpt, want het deed het tot eergisteren prima!!
(07 March 2022, 19:18)mayra48 schreef: Ik vind je wel raar om te zeggen dat o.a. ik te lui zou zijn of niet lees!! Ik ben 74 en probeer het te begrijpen maar mijn wereld is niet van IT etc. Hoezo onbeschoft???? Misschien dat er een uitleg is zo simpel dat 70 plussers het ook kunnen begrijpen.
Of misschien dat GD dit euvel verhelpt, want het deed het tot eergisteren prima!!
By the way, ik heb de installatieversie op mijn computer, niet de portable.

Bij mij werkte GD ook prime tot ik vanmiddag de PC opnieuw moest opstarten en sindsdien werkt het totaal niet. Ik heb alles gedaan wat hier gezegd is en dus is mayra niet de enige met dit probleem. Luiheid is het niet ik ben meer dan een uur bezig geweest om het werkend te krijgen, maar het werkt gewoon NIET!!!
(07 March 2022, 20:07)leeuwin1959 schreef: Bij mij werkte GD ook prime tot ik vanmiddag de PC opnieuw moest opstarten en sindsdien werkt het totaal niet. Ik heb alles gedaan wat hier gezegd is en dus is mayra niet de enige met dit probleem. Luiheid is het niet ik ben meer dan een uur bezig geweest om het werkend te krijgen, maar het werkt gewoon NIET!!!

Ik ben al uren bezig steeds maar weer te proberen en het gaat gewoonweg niet. Allebei de versies van GD geprobeerd maar steeds weer foutmeldingen. Ik volg precies wat er geadviseerd wordt maar opnieuw weer andere foutmelding. Ik stop er even mee want ik wordt helemaal sacherijnig van dat ik het niet voor elkaar kan krijgen.

(07 March 2022, 20:22)mayra48 schreef: Ik ben al uren bezig steeds maar weer te proberen en het gaat gewoonweg niet. Allebei de versies van GD geprobeerd maar steeds weer foutmeldingen. Ik volg precies wat er geadviseerd wordt maar opnieuw weer andere foutmelding. Ik stop er even mee want ik wordt helemaal sacherijnig van dat ik het niet voor elkaar kan krijgen.

Dit heeft waarschijnlijk te maken met de locatie en/of schrijf?rechten oid van de map, want nu heeft u denk ik alle instructies gevolgd incl. alleen lezen, maar goed... dit is dus een ander probleem. Ik denk dat er in uw geval niks anders op zit dan te wachten tot de storing voorbij is.
ik ondervind hetzelfde op zowel RTL als KIJK, lijkt dus structureel probleem op twee sites
GemistDownloader Webmaster!!

Kunnen jullie ALSJEBLIEFT dit probleem oplossen?
Niet iedereen heeft de knowhow om het zelf te doen of het zelf voor elkaar te krijgen, hoe goed er ook geholpen wordt via dit forum.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 10 gast(en)