Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.17  - GDfetch2.dll niet gevonden (maart 2022)
(14 March 2016, 19:09)Webmaster schreef: Als je de portable-versie gebruikt (ik vermoed dat je dat bedoelt met zip-file), zal GemistDownloader proberen GDfetch2.dll aan te maken in dezelfde map als GemistDownloader.exe. Als dat mislukt (bijv. omdat de map alleen-lezen is), kun je tegen deze foutmelding aanlopen.
De oplossing is om ofwel te zorgen dat GDfetch2.dll kan worden aangemaakt in die map, ofwel het bestand "instellingen.ini" te verwijderen, waardoor GemistDownloader niet meer portable werkt maar in %appdata%/GemistDownloader zal kijken naar GDfetch2.dll.

Hallo Webmaster, sinds vandaag, 6 maart 2022 heb ik dat probleem van GDfetch2.dll dat ik geen programma's van RTLXL kan downloaden. Ik heb Gemistdownloader verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft.
Ik gebruik geen portable. Maar die voor Windows op mijn computer.
Kan je mij please helpen?
Zelfde probleem hier!
Voor de handige medemens een tijdelijke oplossing:

-gebruik de bijlage
-zet de .dll op "Alleen-lezen"
-als de storing voorbij is, de "Read-only" er weer afhalen.

.zip   GDfetch2.zip (Grootte: 30,47 KB / Aantal keer gedownload: 105)
Ook ik heb hetzelfde probleem met GDfetch2.dll. Heb betreffend bestand handmatig in de juiste map geplaatst, maar krijg alsnog een foutmelding
(07 March 2022, 6:04)BugSplatter schreef: Voor de handige medemens een tijdelijke oplossing:

-gebruik de bijlage
-zet de .dll op "Alleen-lezen"

Dankje maar dit heeft het niet opgelost voor mij :/
in dezelfde folder als gemistdownloader  (bij de ffmpeg.exe enzo) gezet en als read only maar krijg hetzelfde
(07 March 2022, 10:15)Xeph20 schreef: Dankje maar dit heeft het niet opgelost voor mij :/
in dezelfde folder als gemistdownloader  (bij de ffmpeg.exe enzo) gezet en als read only maar krijg hetzelfde

Vreemd... Bij mij werkt dit wel... Ik gebruik de portable (Windows) versie.

Misschien gebruik je de installatieversie? ??Dan moet de dll denk ik ergens anders staan??(bijv. in Appdata\xxx oid)
Zo werkt het wel:

01: Plaats de portable versie in een willekeurige map BEHALVE in de c:/Program Files (x86) map
02: Plaats de GDfetch2.dll bestand in dezelfde map en zet er "alleen lezen" restrictie op.
03. Start het programma en voilla, het werkt.
(07 March 2022, 12:10)clementboer1 schreef: Zo werkt het wel:

01: Plaats de portable versie in een willekeurige map BEHALVE in de c:/Program Files (x86) map
02: Plaats de GDfetch2.dll bestand in dezelfde map en zet er "alleen lezen" restrictie op.

Het probleem moet bij GemistDownloader liggen, vanwege de volgende redenen:
1) Er is geen recente versie-update
2) De huidige versie heeft tot nu toe altijd goed gewerkt
3) Meerdere mensen hebben er plotseling tegelijkertijd last van.

Bovenstaande had misschien kunnen weken als tijdelijke workaround, maar het bestand GDfetch2.dll zit niet in de installatieversie, noch in de portable versie. Ik kan het dus niet kopiëren, verplaatsen of er een "alleen lezen" restrictie op zetten.

Op 9 mei 2018 trad hetzelfde probleem op en schreef de Webmaster:
09 May 2018, 20:27  "Het probleem is bekend en is veroorzaakt door onze webhoster."

Grote kans dus dat dit opnieuw het geval is.
(07 March 2022, 12:10)clementboer1 schreef: Zo werkt het wel:

Ik heb de portable nu gedownload maar in de zipfile zie ik helemaal geen GDfetch2.dll bestand. Waar haal ik dit bestand vandaan? Gezocht op de computer maar heeft niets gevonden.
Please, kan iemand mij dit op een eenvoudige manier uitleggen?

P.S. Heb het antwoord van dixxon gelezen!
@dixxon
-Uiteraard ligt het aan GD (of aan de webhost)
-Lees mijn eerste post & download de bijlage & wees creatief

@mayra48
-De .dll zit wel degelijk in de .zip
-->Lees mijn eerste post & download de bijlage(heb je het over deze zipfile?)

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)