Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.17  - VTM: Account opslaan/toevoegen werkt niet
Beste forumleden,

ik heb geprobeerd om via Gemist Downloader recent een aflevering van de website van VTM te downloaden zonder succes. Ik kreeg de foutmelding 'Er is geen video op deze pagina gevonden'.
Toen realiseerde ik me dat ik mijn VTM-account nog niet had toegevoegd bij Gemist Downloader.
Ik heb alles geprobeerd om dat te doen slagen, maar het mocht niet zijn. Ik probeerde dit door op de drie horizontale streepjes te klikken, vervolgens op instellingen en dan bij account een account proberen toe te voegen. Ik kan nergens selecteren of intypen dat VTM de website is waartoe het account behoord. M.a.w. ik kan dus geen VTM account toevoegen bij de Gemist Downloader. En bij gevolg kan ik het programma ook niet downloaden.
Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt.
Antwoord
Kun je de link geven waar het om gaat?
Antwoord
(27 October 2021, 12:02)De videos spelen af op het volgende adres:https://vtm.be/vtmgo/afspelen/e84ca0aaa-d9cd-47a7-81e8-36de400d34ebIk neem aan dat de link dus vtm.be of vtm.be/vtmgo moet zijn.MvgDirkWebmaster schreef: Kun je de link geven waar het om gaat?
Antwoord
Ik lees nu in een ander topic dat het probleem is dat VTM(Go) videos beveiligd zijn met DRM, en dat dat het probleem is. Tja, dan kan je VTM net zo goed van de lijst van sites afhalen denk ik zo. :-)
Antwoord
Ik weet al tijdje dat je niets kan downloaden van VTM
Persoonlijk vind ik dat zéér raar
Men zegt dat dit komt door dat alles beveiligd is met DRM - en oké dat zal wel juist zijn.
Maar...
Volgens bijvoorbeeld de VRT zijn ook al hun video's beveiligd met DRM en toch kan je die allemaal wél downloaden.
Dus is er hier toch iets vreemd aan de hand toch???
Mocht er iemand zijn die een oplossing weet om toch te kunnen downloaden van VTM (go) laat het dan hier weten, alvast dank

x
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)