Welkom gast! Registreren
YouTube-problemen
#1
Beste mensen,

Ik heb sinds vannacht de laatste versie van " Gemist Downloader"
geinstalleerd. Als ik een YOUTube-URL ingeef, gaat dat ding wel aan de slag maar ik krijg dan de volgende melding:" De door u opgegeven pagina bestaat niet".

Als beveiligingssysteem gebruik ik Norton Internet Security 2011:
na het herstarten van mijn pc vanwege " (?)" kreeg ik de melding dat er iets met dit systeem mis was en heb ik een upgrade mogen downloaden. De Windows-firewall is uitgeschakeld.
Op dit moment heb ik de versie 2.6.van
"Uitzending gemist" nog op mijn p.c. staan: mij werd aangeraden de beta-versie 2.7. te downloaden en te installeren. Dit had ik dus vannacht ook al gedaan maar kreeg dezelfde melding:
" De door u opgegeven pagina bestaat niet" en dit terwijl ik die pagina voor mijn neus heb! Ook heb ik nog de Engelse YouTube-downloader geprobeerd met hetzelfde resultaat.

Mijn besturingssysteem is Windows XP Media Center 2005. Ik hoop dat ik hulp van iemand kan krijgen om dit probleem op te lossen.

In ieder geval alvast bedankt voor het doorlezen van mijn klacht!
Met vriendelijke groet,
Menneke
Antwoord
#2
Al geruime tijd gebruik ik af en toe GemistDownloader versie 2 6 0 4.
Eergisteren gaf het programma na het invoeren van een youtube-site de
melding: "de door u opgegeven pagina bevat geen video" . Terwijl ik
diezelfde pagina al eerder wél opgehaald had in MPEG-2.
Ook verschijnt er nu regelmatig de opmerking: "De youtubeserver is
overbelast. Probeer het later opnieuw."
Ik heb het nu alweer geprobeerd op diverse tijdstippen en diverse
verschillende youtube-sites waar ik al erder videos van opgehaald heb om te
controleren of het programma weer werkt, maar de meldingen blijven.
Programma verwijderen, pc opnieuw opstarten, programma opnieuw installeren,
het helpt niet.Ik kan geen videos meer ophalen van youtube!!
Wat nu?

Theo.
Antwoord
#3
Precies hetzelfde gebeurt bij ons ook , kunnen geen enkele video of mp 3 meer downloaden van you tube , wat is er aan de hand ?
Antwoord
#4
(05 August 2011, 21:52)SIPS schreef: Al geruime tijd gebruik ik af en toe GemistDownloader versie 2 6 0 4.
Eergisteren gaf het programma na het invoeren van een youtube-site de
melding: "de door u opgegeven pagina bevat geen video" . Terwijl ik
diezelfde pagina al eerder wél opgehaald had in MPEG-2.
Ook verschijnt er nu regelmatig de opmerking: "De youtubeserver is
overbelast. Probeer het later opnieuw."
Ik heb het nu alweer geprobeerd op diverse tijdstippen en diverse
verschillende youtube-sites waar ik al erder videos van opgehaald heb om te
controleren of het programma weer werkt, maar de meldingen blijven.
Programma verwijderen, pc opnieuw opstarten, programma opnieuw installeren,
het helpt niet.Ik kan geen videos meer ophalen van youtube!!
Wat nu?

Theo.

Antwoord
#5
Ook bij mij werk de GemistDownloader niet meer. Heb hem verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd maar er niets meer opgeschoten. Ik krijg steeds dezelfde meldingen als Theo hierboven. Wie weet de oplossing?
Alvast bedankt!!!
RoVers
Antwoord
#6
Sinds vanavond is het weer mogelijk YouTube-video's te downloaden. Er is geen herinstallatie nodig, gewoon GemistDownloader starten volstaat.

Google heeft afgelopen week een update aan YouTube gegeven, waardoor GemistDownloader de video's niet meer herkende (vandaar de melding "De door u opgegeven pagina bevat geen video.").
Het is vakantietijd, en ook ik neem vakantie. Helaas viel de YouTube-update in mijn vakantie, waardoor de update niet direct doorgevoerd kon worden in GemistDownloader.
Antwoord
#7
Hallo webmaster , helaas nog steeds problemen met het downloaden van muziek video´s van you-tube , het programma blijft zeggen dat de server tijdelijk overbelast is , lukt het wel om stap 1 te doen dan wordt er bij stap 2 gezegd " er is een onverwerkte uizondering opgetreden in de toepassing of de foutmelding indeling van de tekens is onjuist. deze melding krijg ik sinds kort bij iedere download , indien ik op doorgaan druk krijg ik ook vaak de melding bij stap 3 (start download) kan het programma gemist downloader niet vinden (programm files (x86) dus kan de video niet worden opgeslagen , ik heb het programma al een keer opnieuw gedownload en geinstalleerd.
Help aub
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)