Welkom gast! Registreren
NPO Start-ondersteuning
Hallo, is er een mogelijkheid te maken om wel te kunnen downloaden van NPOstart+ met gebruikmaking van authenticiteits gegevens .
In dat geval zou je met je inloggegevens wel kunnen downloaden.

Ik doe dit via de app Playon voor Netflix.

Ik doe dit omdat ik niet kan streamen naar de tv (heb er een satbox tussenzitten dus geen vrije aansluitingen over op de tv).
Na het downloaden kan ik via de satbox de opnames bekijken op mijn grotere scherm. Dus ik kijk liefst niet via PC zoals ik nu moet met NPOStart+
Beste leor888,

Zelfs met een geldig NPO Start-abonnement is het niet mogelijk om uitzendingen te downloaden. Deze uitzendingen zijn beveiligd met DRM, een kopieerbeveiling, waarvan het omzeilen in Nederland onrechtmatig is (en kan leiden tot schadeclaims). Om die reden kan GemistDownloader je hier niet mee helpen.
klopt niet want zelfs zonder npo start+ abonnement kan ik daar afl van downloaden
(26 September 2020, 21:57)lightspeed schreef: klopt niet want zelfs zonder npo start+ abonnement kan ik daar afl van downloaden

Ow en hoe omzeil jij dan de DRM protectie? Ik kan ook van NPO downloaden en krijg dan ook een video binnen enkel is deze niet te bekijken omdat er DRM protectie opzit.

Ben erg benieuwd naar je antwoord hierop.
Met vriendelijke groet, penthe
(26 September 2020, 23:28)penthe schreef: Ow en hoe omzeil jij dan de DRM protectie? Ik kan ook van NPO downloaden en krijg dan ook een video binnen enkel is deze niet te bekijken omdat er DRM protectie opzit.

Ben erg benieuwd naar je antwoord hierop.

Ik houd me ook graag op de hoogte!
zend me een email ( -knip- )
(26 September 2020, 23:46)lightspeed schreef: zend me een email ( -knip- )

Hoe doe je dat hier?
Als je het hier niet wilt vermelden ga ik er vanuit dat je illegaal bezig bent. Daarnaast kun je NPO programmas van een andere website downloaden die de programmas "opneemt" en dan in een wachtrij plaatst voor de mensen die de programmas willen downloaden.
ik wil wel zeggen met wat ik het deed maar mijn antwoord werd steeds gencensureerd
(27 September 2020, 13:24)lightspeed schreef: ik wil wel zeggen met wat ik het deed maar mijn antwoord werd steeds gencensureerd

Ja ik geloof je. Ik vergeet soms wel eens dat er hier heel veel berichten gewist worden door de beheerder. Daarom wordt er hier waarschijnlijk ook zo weinig gereageerd door gebruikers.

Nu kijk ik zelf vrijwel nooit naar de NPO 2x per jaar een programma is wel het maximale, ik was enkel benieuwd hoe jij het download.

Ik weet dat je met screen capture software programmas kunt capturen van de NPO maar dat duurt dan net zo lang als het programma duurt en dat valt niet bepaald onder het woord downloaden

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)