Welkom gast! Registreren
Sony Channel Editor
#1
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum, maar gebruik vele Sony producten.

Afgelopen dagen heeft mijn provider (ZIGGO) onderhoud gepleegd aan het netwerk bij mij in de buurt.
Het gevolg daarvan is dat diverse digitale TV kanalen op een andere plek terecht gekomen zijn.

Omdat ik geen gebruik maak van een media box of van een CI+ module, kan ik de digitale kanalen niet op een andere plek zetten of sorteren naar mijn wensen.

Eerder kon ik dat wel met de Sony Channel Editor. Maar ook die werkt op dit moment niet.

Als ik de Editor opstart en het sbd.xml bestand van mij  USB stick wil openen, dan gebeurt er HELEMAAL niets. Ik heb de laatste versie (1.2) al geinstalleerd, maar zonder enig resultaat.
Ook op een andere computer en zelfs met een andere USB stick gebeurt er niets.

Voor zover ik kan nagaan staat er wel data op de stick, maar het wordt niet ingeladen.

Wat doe ik verkeerd en wat moet ik doen om de Channel Editor te laten werken.

Oh, ik heb ook de laatste versie van Java op mijn PC geinstalleerd.

Iedere hulp is welkom.

m.vr.gr.

Ed
Antwoord
#2
Als je hier geen antwoord krijgt zou je het eens op het sat4all forum kunnen proberen daar zitten ook een hoop Ziggo gebruikers en is er ook de nodige kennis van TVs.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
#3
(23 February 2020, 23:11)penthe schreef: Als je hier geen antwoord krijgt zou je het eens op het sat4all forum kunnen proberen daar zitten ook een hoop Ziggo gebruikers en is er ook de nodige kennis van TVs.
Bedankt voor de tip.
Maar vreemd genoeg werkte de Sony Channel Editor hedenmorgen zonder problemen op beide computers. Ik had eerst de kanalen gerangschikt met het programmaatje 'SBDEditor.exe', endat werkte ook al. Maar iets later exporteerde ik de kanaalindeling van de tv opnieuw naar m'n USB stick en toen accepteerde de Sony Editor hem wel.
Erg gek, maar goed ik heb nu 2 mogelijkheden om de zaak te organiseren.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)