Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.9  - YouTube: downloaden mislukt, foutmelding
Bij het downloaden van een YouTube film krijg ik volgende melding:
Er is een onverwacht probleem opgetreden, gemistDownloader werkt mogelijk niet meer.
En dat is ook zo, wat te doen?
Heb net hetzelfde probleem altijd maar opnieuw problemen met DG programma zelf met bericht ; neem contact op met GD help bla bla
Sinds de laatste update heb ik constant foutmeldingen en dat ik moet contact opnemen met DGhelp…
Heb al eens alle software van DG verwijderd en opnieuw gedownload
Zonder enig resultaat
De update lijkt meer op een downdate
Ben overgeschakeld naar: DVDVideoSoft, deze werkt zeer traag zonder Premium betaald te hebben, = 29,00 € exl BTW
(10 December 2019, 10:05)Dirkske schreef: Ben overgeschakeld naar: DVDVideoSoft, deze werkt zeer traag zonder Premium betaald te hebben, = 29,00 € exl BTW
Ja maar dat is enkel voor YouTube en vimeo , dailymotion je kan er geen vrtnu gemist mee downloaden 
Mvg
Jos02
Als je GemistDownloader 2.9.0.10 opnieuw downloadt en installeert, maakt dat een verschil? Ik heb verschillende YouTube-video's gedownload zonder enkele problemen.
Ik heb in Linux Mint 19.2 Mono compleet verwijderd in Synaptic Pakketbeheerder, vervolgens de PC gereboot en daarna GemistDowloader 2.9.0.10 opnieuw geïnstalleerd. Nu is dit probleem verholpen, blijkbaar dat een niet goed functionerende Mono-installatie voor problemen zorgde.
(10 December 2019, 11:51)Jos02 schreef: Ja maar dat is enkel voor YouTube en vimeo , dailymotion je kan er geen vrtnu gemist mee downloaden 
Mvg
Jos02
Inderdaad, maar tot op vandaag had ik niets anders nodig
Mogelijk is het een combinatie van factoren. Vanmiddag heb ik gepoogd 4 Youtube filmpjes van Monty Python te downloaden, alle via de 'Youtube' optie. Alle 4 samen mislukken continue. Een andere dan deze 4 lukte wel, allemaal rond hetzelfde tijdstip.
Nu heb ik 1 van de bovengenoemde 4 gedownload, dat is goed te gaan.
De resterende 3 opnieuw achter elkaar ingevoerd en deze poging mislukt, hetzelfde geldt als ik er 2 doe. Alleen als er maar 1 wordt ingevoerd, gaat het downloaden goed.
Ik hoop dat u hier iets mee kunt....
Zoals in een ander draadje is aangegeven (Batchgewijs downloaden werkt niet):
Gemist Downloader verwijderen en daarna opnieuw downloaden/installeren. (v.2.9.0.10)
Dat was de tip van de webmaster en dat werkte bij mij!
Ik had hetzelfde probleem ...

Suc6, Henk Dáág!
(10 December 2019, 11:51)Jos02 schreef: Ja maar dat is enkel voor YouTube en vimeo , dailymotion je kan er geen vrtnu gemist mee downloaden 
Mvg
Jos02
ik plaats hier niets meer ,eerst  lijkt het  als of de post geplaatst is en achteraf is men post weg …….voor mij hoeft het niet meer …………………..GD is enkel goed voor misschien 1/10 van wat VRTnu uitzend kan ik het beter programmeren op mijn satelliet-ontvanger en downloaden naar externe harde schijf.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)