Welkom gast! Registreren
GemistDownloader kan ik niet hanteren...
Handleiding van Onno Karman 18 jan. 2010 gelezen. Stel: ik wil iets downloaden van RTLGemist.nl. Van die site wil ik een video downloaden.

Volgens de handleiding moet ik nu in GD een invoerveld te zien krijgen waarin ik de link moet plakken naar de webpagina waarop de video te vinden is. Ik zie ook geen vraagteken, waarop ik kan klikken klikken.

Is het wellicht de schuld van Silverlight?

Wilt u mij adviseren?

Hypo Cabooter
Antwoord
Beste Hypo,
Een andere handleiding, door ComputerTotaal, staat hier. Misschien dat het wat meer duidelijkheid schept.
Het is dus de bedoeling dat je de URL (de link die in de adresbalk staat) van de pagina waar de video op staat, kopieert. Vervolgens open je GemistDownloader, klik je op de aanbieder (in jouw geval dus RTL) en vervolgens plak je de link in de balk die verschijnt in GemistDownloader.

Groeten,
Webmaster
Antwoord
Beste Webmaster,
Ik verwees naar het artikel van Onno Karman en dat is hetzelfde artikel in Computer Toraal waar U mij naar verwees! Dat schept niet bepaald meer duidelijkheid... Ik kom er dus nog niet uit...
Antwoord
Een andere (ietwat verouderde versie) is van Bert Feenstra. Het is hier te vinden.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)