Welkom gast! Registreren
Beta versie 2.8.0.1
#11
Heb de PC volledig opnieuw geïnstalleerd met alle updates van MS en al mijn andere software en de beta doet het nu wel prima.

Het kan inderdaad te maken hebben met software die ook .NET framework 4 gebruikt, of met een download programma of met een video bewerking programma welke ik nu niet meer op deze PC gebruik.
Antwoord
#12
wat is de nieuwste versie?
als ik kijk bij http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/beta/ dan zie je een opsomming over de verbeteringen bij 2.8.0.2, doch de versie die je kunt downloaden is 2.8.0.1. Is 2.8.0.2 beschikbaar of niet?
Antwoord
#13
Dat ging om een typfout, bedankt voor het melden. De meest recente bètaversie is 2.8.0.1.
Ik heb het probleem inmiddels gereproduceerd op een andere machine. Ik ben al bezig met een fix.
Antwoord
#14
Ten eerste: Gemist downloader is geweldig!!

Dan het volgende: Ik heb het volgende probleem gevonden in de nieuwe functionaliteit om ondertitels mee te downloaden:

Bij het gebruik van de queue, komen de ondertitels niet mee. Bij het aanmaken van een download lijst heb ik opgegeven dat ik de ondertitels wil downloaden bij iedere uitzendinggemist download. Als vervolgens de queue qordt gestart, komen de ondertitels niet mee.

Als ik dezelfde uitzendingen apart ophaal, dan komen de ondertitels wel mee.
Het zou ook handig zijn als je bij de instellingen zou kunnen opgeven als je altijd de ondertitels wilt mee down loaded, zodat je dit niet iedere keer hoeft aan te geven.

Peter
Antwoord
#15
Hangende melding
Het probleem met het hangende "Bezig met verwerken..."-melding is (als het goed is) in bètaversie 2.8.0.2 verholpen.
Het probleem lag 'm erin dat als .NET Framework 4.0 Client is geïnstalleerd, GemistDownloader bepaalde functies niet aan kan roepen en blijft hangen. De nieuwe versie is aangepast zodat het ook werkt met .NET Framework 4.0 Client.


Queue en ondertiteling
(01 July 2012, 18:55)pcmklein schreef: Bij het gebruik van de queue, komen de ondertitels niet mee. Bij het aanmaken van een download lijst heb ik opgegeven dat ik de ondertitels wil downloaden bij iedere uitzendinggemist download. Als vervolgens de queue qordt gestart, komen de ondertitels niet mee.
In bètaversie 2.8.0.2 kan ik het probleem niet reproduceren. Kun je bevestigen dat het is opgelost?
Antwoord
#16
Even getest met 2.8.0.2. Inderdaad komen de titels nu wel mee bij een queue download! Dat maakt het weer een stuk eenvoudiger.

Ik krijg wel een melding als ik de ondertitel wil ophalen om te reproduceren:
- Klik op de "T"'
- Check "Ondertiteling downloaden" (default staat als .srt aan)
- Klik op opslaan -> Melding : Het downloaden zal met deze instelling aanzienlijk langer duren, klik op ja om de instelling op te slaan.
- Vervolgens komt een explorer window op om de naam van de download op te geven, terwijl ik deze al bij de instellingen had opgegeven, en de gewenste naam al in het grijs in het veld voor de 'Opslaan als' knop stond, voordat ik op de ondertitel optie klikte. Dit hoeft dan niet meer te worden opgegeven.

De download duurt echter niet aanzienlijk langer met .srt file. deze wordt binnen seconden na de start al weggeschreven (De melding zou wel terecht zijn, als de ondertiteling niet als .srt wordt opgehaald).
Antwoord
#17
(05 August 2012, 17:32)pcmklein schreef: De download duurt echter niet aanzienlijk langer met .srt file. deze wordt binnen seconden na de start al weggeschreven (De melding zou wel terecht zijn, als de ondertiteling niet als .srt wordt opgehaald).
Klopt, je hebt gelijkt. Wordt gefixt in de volgende versie. Dank voor het melden.
Antwoord
#18
(06 August 2012, 19:49)Webmaster schreef:
(05 August 2012, 17:32)pcmklein schreef: De download duurt echter niet aanzienlijk langer met .srt file. deze wordt binnen seconden na de start al weggeschreven (De melding zou wel terecht zijn, als de ondertiteling niet als .srt wordt opgehaald).
Klopt, je hebt gelijkt. Wordt gefixt in de volgende versie. Dank voor het melden.
De issue is verholpen sinds bètaversie 2.8.0.3.
Antwoord
#19
no shit here
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)