Welkom gast! Registreren
Logo verdwenen

Na een crash van mijn computer is de logo op het bureaublad van Gemist Downloader (een grote gekleurde hoofdletter D) verdwenen.
Hoe krijg ik hem terug?
Antwoord
Beste Adr624,
Het makkelijkste is misschien nog wel om GemistDownloader opnieuw te installeren. Het alternatief is om via Start, Alle programma's, GemistDownloader de koppeling 'GemistDownloader' met de rechtermuisknop aan te klikken, voor 'Kopiëren naar...' te kiezen en vervolgens 'Bureaublad (snelkoppeling maken)' aan te klikken.
Antwoord
(05 May 2012, 11:17)Webmaster schreef: Beste Adr624,
Het makkelijkste is misschien nog wel om GemistDownloader opnieuw te installeren. Het alternatief is om via Start, Alle programma's, GemistDownloader de koppeling 'GemistDownloader' met de rechtermuisknop aan te klikken, voor 'Kopiëren naar...' te kiezen en vervolgens 'Bureaublad (snelkoppeling maken)' aan te klikken.

Dank u wel Webmaster. Ik heb uw advies opgevolgd met goed resultaat.

Twee dagen na reactie Webmaster kwam het goede nieuws. Of het iets te maken heeft met de vorige acties, weet ik niet. Maar alle logo's zijn terug. Er waren namelijk meerdere logo's verdwenen; ik wilde via Gemist downloader een algemene regel achterhalen om ze terug te krijgen. De terugkeer van de logo's ging plotseling en zonder mijn tussenkomst. Ik ben blij.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)