Welkom gast! Registreren
System.MissingMethodException
#1
Ik heb Gemist Downloader geinstalleerd, ik kan daarop een link invoeren en er wordt een stream gevonden, maar als ik het dan wil opslaan, dan krijg ik de volgende foutmelding: System.MissingMethodException: Method not found: 'Void System.Windows.Forms.FileDialog.set_AutoUpgradeEnabled(Boolean)'.

Wat moet ik doen??
Antwoord
#2
(02 November 2010, 20:23)gerrie schreef: Ik heb Gemist Downloader geinstalleerd, ik kan daarop een link invoeren en er wordt een stream gevonden, maar als ik het dan wil opslaan, dan krijg ik de volgende foutmelding: System.MissingMethodException: Method not found: 'Void System.Windows.Forms.FileDialog.set_AutoUpgradeEnabled(Boolean)'.

Wat moet ik doen??

Ik heb ondertussen hetzelfde probleem. Is er dan uiteindelijk een oplossing voor je gekomen ?
Antwoord
#3
Upgrade naar de laatste versie van .NET Framework. (klik hier)
Antwoord
#4
nog steeds deze foutmelding: System.MissingMethodException: Method not found: 'Void System.Windows.Forms.FileDialog.set_AutoUpgradeEnabled(Boolean)'.

Net 4 geinstalllerd en beide versies van de gemist downloader geprobeerd
Antwoord
#5
(19 December 2010, 21:18)Webmaster schreef: Upgrade naar de laatste versie van .NET Framework. (klik hier)
Ik heb het geporbeerd te installeren, maar Windowsn XP is blijkbaar niet helemaal Up to date op mijn werk en daar heb ik dan weer geen rechten voor om die bij te werken. Maar in andere posts, zie ik dat het advies bij hen geen effect heeft!

(02 November 2010, 20:23)gerrie schreef: Ik heb Gemist Downloader geinstalleerd, ik kan daarop een link invoeren en er wordt een stream gevonden, maar als ik het dan wil opslaan, dan krijg ik de volgende foutmelding: System.MissingMethodException: Method not found: 'Void System.Windows.Forms.FileDialog.set_AutoUpgradeEnabled(Boolean)'.

Wat moet ik doen??
Btw, ik kan dus bij stap 2 : Opslaan als niets invullen, laat staan opslaan! Ik heb alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Antwoord
#6
(19 December 2010, 21:18)Webmaster schreef: Upgrade naar de laatste versie van .NET Framework. (klik hier)
Het werkt nog steeds niet!!!


Antwoord
#7
(09 June 2011, 14:40)gerrie schreef: Het werkt nog steeds niet!!

Vervelend, want ik kan er weinig aan doen. Veel andere XP-gebruikers hebben er geen last van.

Je zou nog kunnen proberen om Framework 2.0SP1 te installeren, een uitbreiding op een eerdere versie van .NET Framework.

Antwoord
#8
(09 June 2011, 20:11)Webmaster schreef:
(09 June 2011, 14:40)gerrie schreef: Het werkt nog steeds niet!!

Vervelend, want ik kan er weinig aan doen. Veel andere XP-gebruikers hebben er geen last van.

Je zou nog kunnen proberen om Framework 2.0SP1 te installeren, een uitbreiding op een eerdere versie van .NET Framework.
Ik ga nu proberen het via onze ICT afdeling geinstalleerd te krijgen en dan lossen zij het maar op. :'D

Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)