Welkom gast! Registreren
Radio 6 uitzending gemist valt niet te downloaden...of wel?
#1
Ik ben druk opzoek naar een mogelijkheid om mijn geliefde JAZZ station Radio 6 te kunnen omzeilen naar een download ipv wmv stream.

Dit zou moeten lukken, maar het programma GemistDownloader geeft herhaaldelijk aan dat het downloaden mislukt is. Dit na ongeveer een halve minuut.
Hij geeft echter wel de juiste informatie als download uit de link aan.

Dus het werkt wel, enkel de download voltooid hij niet.
Is dit misschien vanwege de gemiddelde duur van 2 uur van het te downloaden programma? Misschien is een upgrade dan geschikt.

WIE KAN MIJ HELPEN????


Grtz

SjuutzMeister
Antwoord
#2
We gaan kijken of we dit in de volgende versie kunnen verbeteren, voor nu kun je deze tutorial volgen.
Antwoord
#3
(16 February 2010, 3:18)sjuutz schreef: Ik ben druk opzoek naar een mogelijkheid om mijn geliefde JAZZ station Radio 6 te kunnen omzeilen naar een download ipv wmv stream.

Dit zou moeten lukken, maar het programma GemistDownloader geeft herhaaldelijk aan dat het downloaden mislukt is. Dit na ongeveer een halve minuut.
Hij geeft echter wel de juiste informatie als download uit de link aan.

Dus het werkt wel, enkel de download voltooid hij niet.
Is dit misschien vanwege de gemiddelde duur van 2 uur van het te downloaden programma? Misschien is een upgrade dan geschikt.

WIE KAN MIJ HELPEN????


Grtz

SjuutzMeister

Uitzending gemist van bv. radio 6 doe ik met AudaCity (freeware). Geen enkel probleem.
Na opnemen op te slaan als mp3 of wav.
Antwoord
#4
gebruik een programma als wmrecorder, dan registreer je alles wat in de je movieplayer wordt getoond en heb je met drm niets te maken..!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)