Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - Ondertiteling
Beste lezers,

Wie heeft voor mij de Jip-en-Janneke uitleg?
Als ik een programma download neemt hij geen ondertiteling meer mee. 
Wat kan ik doen om toch wél ondertiteling te krijgen?

Alvast bedankt voor de reactie!
Antwoord
(17 August 2020, 18:50)ZiggySieg schreef: Beste lezers,

Wie heeft voor mij de Jip-en-Janneke uitleg?
Als ik een programma download neemt hij geen ondertiteling meer mee. 
Wat kan ik doen om toch wél ondertiteling te krijgen?

Alvast bedankt voor de reactie!
Misschien ligt het wel aan de instellingen. Ik heb het probleem nog nooit gehad. Als bijlage stuur ik mijn instellingen alvast mee. Geef eens een link naar een programma waarbij het probleem optreedt want dan kan ik kijken of ik het probleem daarmee ook heb of kan reproduceren.

Bijlagen
.txt   instellingen.ini.txt (Grootte: 730 bytes / Aantal keer gedownload: 1)
Antwoord
(18 August 2020, 9:06)(knip) schreef: Misschien ligt het wel aan de instellingen. Ik heb het probleem nog nooit gehad. Als bijlage stuur ik mijn instellingen alvast mee. Geef eens een link naar een programma waarbij het probleem optreedt want dan kan ik kijken of ik het probleem daarmee ook heb of kan reproduceren.
Hallo,

Ontzettend bedankt dat u de moeite wilt nemen om mij verder te helpen.
Ik denk ook dat het aan de instellingen ligt, maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpassen.
Ik heb gekeken naar uw bijlage, maar daar kom ik niet echt uit.

Hierbij een link van een programma dat ik graag zou willen downloaden:
https://www.kijk.nl/programmas/buch-in-de-bijzondere-bajes/ZShGIo36LOW/seizoen/141707304358/afleveringen/video/italie/lACFH6Mr7Ns

Nogmaals bedankt voor uw tijd!
Antwoord
Hallo,

Dank voor de link. Daarmee heb ik de uitzending drie keer opgehaald:
1) Zonder ondertitels
2) Met ingebakken ondertitels
3) Met ondertitels in een los bestand

Toevallig vond ik na een klik op het tandwieltje (aan het einde van de regel die begint met "Opslaan als") een keuze "Ondertiteling..." en na een klik daarop kon ik aangeven of, en zo ja hoe ik de ondertitels wilde hebben. Zeer fraai! Ik wist niet eens dat die mogelijkheid bestond. Ik had nooit eerder op dat tandwieltje geklikt. Hopelijk is dat het antwoord op uw vraag.

Opmerkingen:
1) De download met ingebakken ondertitels duurde aanzienlijk langer dan de andere twee en daarvoor werd ik ook netjes gewaarschuwd.
2) Ik heb niet de hele uitzending bekeken maar uit wat ik heb gezien krijg ik de indruk dat alleen de Nederlandse tekst werd ondertiteld.

Laat het maar weten als u belangstelling hebt voor de bestanden want dan zal ik die via mijn webserver beschikbaar stellen.
Antwoord
(19 August 2020, 22:21)(knip) schreef: Hallo,

Dank voor de link. Daarmee heb ik de uitzending drie keer opgehaald:
1) Zonder ondertitels
2) Met ingebakken ondertitels
3) Met ondertitels in een los bestand

Toevallig vond ik na een klik op het tandwieltje (aan het einde van de regel die begint met "Opslaan als") een keuze "Ondertiteling..." en na een klik daarop kon ik aangeven of, en zo ja hoe ik de ondertitels wilde hebben. Zeer fraai! Ik wist niet eens dat die mogelijkheid bestond. Ik had nooit eerder op dat tandwieltje geklikt. Hopelijk is dat het antwoord op uw vraag.

Opmerkingen:
1) De download met ingebakken ondertitels duurde aanzienlijk langer dan de andere twee en daarvoor werd ik ook netjes gewaarschuwd.
2) Ik heb niet de hele uitzending bekeken maar uit wat ik heb gezien krijg ik de indruk dat alleen de Nederlandse tekst werd ondertiteld.

Laat het maar weten als u belangstelling hebt voor de bestanden want dan zal ik die via mijn webserver beschikbaar stellen.

Dank voor uw fijne reactie. En ik snap het! 
Nu ben ik op zoek naar alleen de ondertiteling van buitenlands gesproken stukken, dus niet als er Nederlands gesproken wordt. 
Welke van uw drie opties zou ik dan moeten aanvinken? Ik heb het tandwieltje gevonden, dus het moet gaan lukken zo stapsgewijs.
Antwoord
Ik heb met Firefox https://www.kijk.nl/programmas/buch-in-d...68xdTyexdS bezocht en daar kon ik bij "Ondertiteling" kiezen voor "Uit" of voor "Doven en Slechthorenden" of voor "Nederlands". Die keuzemogelijkheid heb ik bij Gemist Downloader niet kunnen vinden. Daar krijg ik hooguit ondertitels als er Nederlands wordt gesproken.

Ik heb de aflevering afgespeeld in Firefox en dat opgenomen. Het resultaatbestand heb ik onder https://vandersluisonline.com/buch-in-de...ere-bajes/ beschikbaar gesteld. Er zitten wel een paar blokken met reklames in en achter.

Ik denk dus dat het met Gemist Downloader (nog) niet mogelijk is om een bestand te krijgen met de gewenste ondertiteling maar in ieder geval heeft u nu een bruikbaar bestand van deze aflevering.
Antwoord
(20 August 2020, 20:08)(knip) schreef: Ik heb met Firefox https://www.kijk.nl/programmas/buch-in-d...68xdTyexdS bezocht en daar kon ik bij "Ondertiteling" kiezen voor "Uit" of voor "Doven en Slechthorenden" of voor "Nederlands". Die keuzemogelijkheid heb ik bij Gemist Downloader niet kunnen vinden. Daar krijg ik hooguit ondertitels als er Nederlands wordt gesproken.

Ik heb de aflevering afgespeeld in Firefox en dat opgenomen. Het resultaatbestand heb ik onder https://vandersluisonline.com/buch-in-de...ere-bajes/ beschikbaar gesteld. Er zitten wel een paar blokken met reklames in en achter.

Ik denk dus dat het met Gemist Downloader (nog) niet mogelijk is om een bestand te krijgen met de gewenste ondertiteling maar in ieder geval heeft u nu een bruikbaar bestand van deze aflevering.
Hartelijk dank!! Naar mijn weten was dit namelijk wel altijd mogelijk, maar dan ben ik bang dat het niet meer mogelijk is. 
Enorm bedankt voor alle moeite!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)