Welkom gast! Registreren
Programma kan niet worden afgespeeld met windows media player
Ik heb 2 programma's gedownload met Gemist Downloader 2.0.
Extensie SBS6: wmv enUitzending gemist: mp4.
Helaas kreeg ik 2x het bericht dat het programma niet ondersteund werd door Windows Media Player.
WQat heb ik niet goed gedaan?
Beste Imma,

Vreemd probleem; zeker WMV zou gewoon moeten afspelen met Windows Media Player. Heb je dit probleem bij alle uitzendingen die je probeert af te spelen?
(29 August 2010, 19:47)webmaster schreef: Beste Imma,

Vreemd probleem; zeker WMV zou gewoon moeten afspelen met Windows Media Player. Heb je dit probleem bij alle uitzendingen die je probeert af te spelen?

Ik heb 2 programma's gedownload en beide konden niet worden afgespeeld.
Als je de video (via een USB-stick bijvoorbeeld) op een andere computer probeert af te spelen, krijg je dan dezelfde melding?

Zo ja, dan gaat er iets mis met GemistDownloader.
Zo nee, dan is er iets aan de hand met Windows Media Player op jouw computer.

Laat me weten wat het resultaat is!
(30 August 2010, 16:35)webmaster schreef: Als je de video (via een USB-stick bijvoorbeeld) op een andere computer probeert af te spelen, krijg je dan dezelfde melding?

Zo ja, dan gaat er iets mis met GemistDownloader.
Zo nee, dan is er iets aan de hand met Windows Media Player op jouw computer.

Laat me weten wat het resultaat is!

Beste webmaster,

Zojuist heb ik de programma's afgespeeld op een andere laptop.
Dat lukte.

Nu heb ik dus een probleem.
GemistDownloader blijkt dus (nog) niet te werken op mijn acer netbook (10 inch) met Windows 7 starter. En dat netbook neem ik mee naar het buitenland. Zou daar iets aan te doen zijn?
Met Windows Media player is ook op dit netbook naar mijn mening niets aan de hand.
Het speelt tv bestanden die ik opgenomen heb op mijn andere laptop (15 inch) probleemloos af.
NB.Programma's van 'Uitzending gemist' kon ik de eerste 2 maanden dat ik dit netbook heb niet afspelen op het netbook. Ik kreeg steeds de melding dat ik de cookies moest uitschakelen. Ik heb herhaalde malen de instructies opgevolgd maar de boodschap bleef verschijnen.
Ik heb herhaald gemaild met de webmaster van de site.
Die raadde me uiteindelijk aan het op andere browsers dan Explorer te proberen. Op Firefox kwam de site prima door en kon ik de uitzendingen bekijken.
Maar ... sinds 2 weken komt de site nu ook probleemloos door met Explorer.
Ik denk dat Windows 7 Starter (nog) niet alles goed werkt.
Helaas werkt GemistDownloader niet met Explorer en ook niet met Firefox.
Weet iemand een oplossing?
Voor het Windows Media Player-probleem zou je VLC Player kunnen installeren en kijken wat er gebeurt als je de video's daar mee afspeelt.
(02 September 2010, 12:14)webmaster schreef: Voor het Windows Media Player-probleem zou je VLC Player kunnen installeren en kijken wat er gebeurt als je de video's daar mee afspeelt.

Helaas lukt het ook niet op deze speler de programma's af te spelen.
Ik laat het voorlopig rusten.
Dank voor de reacties en adviezen.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)