Welkom gast! Registreren
Lebara abonnement geen Gmail, Youtube, Playstore
Ik heb nu al 5 x met helpdesk Lebara gebeld ivm het feit ik met hun abonnement geen gebruik kan maken van Gmail, Youtube, Playstore en surfen o.a via Window chroom, Firefox soms niet werkt.
Helpdesk Lebara ( ergens in Ierland ) zitten Nederlandse jongens. Maar die weten het niet.
Ik heb alle APN invoer tips doorlopen van tig site en Lebara sites.
Ik weet het niet meer
Ik gebruik een Huawei Acsend P7
Antwoord
Ik heb zelf ook een P7 en die doet het prima met Gmail, Youtube en de playstore en browsen is ook geen probleem. Als de helpdesk het niet weet kun je beter op zoek gaan naar een andere provider waarbij alles wel weer gewoon werkt.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
probeer dit eens; gevonden op androidworld.nl (niwdE)  *)

# stuur ‘JA’ Naar 1300 dat werkte bij mij (hem dus!). Dan krijg je automatisch de juiste instellingen via een smsje.
Ik (hij dus!) heb een prepaid kaartje van Lebara maar wel met een oud nr van orange/t-mobile (meegenomen) daardoor werkte de sms optie niet voor mij. Gelukkig kon ik het met een andere Lebara sim wel de juiste instellingen verkrijgen.
Of handmatig:
Naam: Lebara MMS
APN: multimedia.lebara.nl
(?) MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS-proxy: 10.10.100.20
MMS-poort: 5080
MCC: 204
MNC: 12
APN-type: mms

Naam: Internet
APN: multimedia.lebara.nl
Proxy: 10.10.100.20
Poort: 5080
MCC: 204
MNC: 12
APN-type: default
---------------------------------------------------
* zie ook http://www.lebara.nl/instellingen
Dance
werkt eea wel via (huis)-WiFi??   Confused

==========================
meer info van androidworld.nl 

# Ik vrees dat jullie de MNC verkeerd hebben staan veel android toestellen moeten deze namelijk op 08 hebben staan I.P.V. 12 Vaak lost dit het probleem op.
# Vlgs mij moet roaming wel degelijk ingeschakeld worden. Lebara heeft immers geen eigen netwerk en roamt dus als het ware op het gastnetwerk van bijv kpn of vodafone….
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)