Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - NPO Gemist vanuit het buitenland
Hallo,
Het lukt me in het buitenland nu niet om maakt niet uit welke aflevering "tussen Kunst en Kitsch" te downloaden met GD. Geeft melding aan vanwege DRM geblokt wordt. Terwijl een aflevering van "een tegen honderd" wel gewoon gedownload wordt.
Kan iemand mij helpen hierin, bij voorbaat dank.
Groetjes, corrie
Antwoord
Ik heb net met GD de aflevering tussen Kunst en Kitsch van 4 oktober gedownload zonder problemen, en ik woon in het buitenland(Spanje).
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(06 October 2017, 15:46)penthe schreef: Ik heb net met GD de aflevering tussen Kunst en Kitsch van 4 oktober gedownload zonder problemen, en ik woon in het buitenland(Spanje).

Dank je voor je reactie, ja hier lukt deze aflevering wel binnen te halen met GD. Zou je voor mij kunnen proberen of het met de aflevering van 11 januari 2017 ook lukt? Nogmaals bedankt.
Antwoord
(06 October 2017, 16:36)corrie46 schreef: Dank je voor je reactie, ja hier lukt deze aflevering wel binnen te halen met GD. Zou je voor mij kunnen proberen of het met de aflevering van 11 januari 2017 ook lukt? Nogmaals bedankt.

Voor het geval dat het je niet mocht lukken om die aflevering op te halen heb ik dat maar even voor je gedaan en die onder http://www.vandersluisonline.com/corrie46/ neergezet. Daar moet je bij kunnen!
Antwoord
(06 October 2017, 17:07)(knip) schreef: Voor het geval dat het je niet mocht lukken om die aflevering op te halen heb ik dat maar even voor je gedaan en die onder http://www.vandersluisonline.com/corrie46/ neergezet. Daar moet je bij kunnen!

Dank je wel voor je hulp, alleen heb ik van alles geprobeerd maar zou niet weten met welk programma deze binnen te krijgen.
Antwoord
(06 October 2017, 16:36)corrie46 schreef: Dank je voor je reactie, ja hier lukt deze aflevering wel binnen te halen met GD. Zou je voor mij kunnen proberen of het met de aflevering van 11 januari 2017 ook lukt? Nogmaals bedankt.

Op de aflevering van 11 jan 2017 staat een geoblock, dus deze kun je niet in het buitenland bekijken of downloaden. Je kunt dit omzeilen door een VPN te gebruiken die je een Nederlands IP adres geeft.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)