21 April 2015, 22:47
Hallo, ik kreeg gisterenochtend plots een melding dat ik nog 100 mb tegoed had en een kwartier later het bericht dat mijn internetbundel volledig verbruikt is. Heb in de tussentijd alleen mijn Hollandsnieuwe-app gecontroleerd die plots ook geen gegevens meer liet zien.
S ávonds thuis op PC ingelogd op mijn Hollandsnieuwe en zag dat id mijn hele mb tegoed verbruikt was! Via mijn verbruik-app op mijn telefoon zag ik dat de boosdoener de app "Android besturingssysteem" was. Doe alleen maar updaten via Wifi en verbruik amper 50 mb per maand normaliter. Ik heb een poging gedaan Hollandsnieuwe om raad te vragen maar dit wordt je niet bepaald makkelijk gemaakt, vandaar mijn hulpvraag op deze site.
Hopelijk kan iemand mij hier een verklaring en advies in geven.
Alvast bedankt!
S ávonds thuis op PC ingelogd op mijn Hollandsnieuwe en zag dat id mijn hele mb tegoed verbruikt was! Via mijn verbruik-app op mijn telefoon zag ik dat de boosdoener de app "Android besturingssysteem" was. Doe alleen maar updaten via Wifi en verbruik amper 50 mb per maand normaliter. Ik heb een poging gedaan Hollandsnieuwe om raad te vragen maar dit wordt je niet bepaald makkelijk gemaakt, vandaar mijn hulpvraag op deze site.
Hopelijk kan iemand mij hier een verklaring en advies in geven.
Alvast bedankt!