Welkom gast! Registreren
Downloads 'voltooien' niet
Goedenmiddag/avond Webmaster

Zat waarschijnlijk in het verkeerde gedeelte van dit forum (nieuw hier),vandaar hier nogmaals mijn vraag:
De video's op GemistDownloader geven momenteel -bij mij- met enige regelmaat aan dat het dowloaden niet voltooid is. Blijven of op 99% of 100 % hangen. Bij stoppen is de download geannuleerd en melding dat het proces niet volledig voltooid. Wat kan hiervan de reden zijn ?
Antwoord
Welke versie gebruik je? Heb je de laatste bèta al geprobeerd? Zo nee, probeer dat. Zo ja, probeer dan een logboek aan te maken en hier te posten.
Antwoord
Bèta niet, zover ik weet. Staat dat ergens aangegeven waar ik die versie kan downloaden ? Logboek zal ik proberen als de bèta versie dan niet werkt. Lijkt me nogal ingewikkeld om zo'n logboek aan te maken
Antwoord
Klik op de link ;)
Antwoord
Dank ben nu de bètaversie aan het testen en lukt tot nu toe goed. Mocht dat zo blijven dan is mijn probleem opgelost. Heb echter nog niet alle opties getest, dus kan zijn dat ik me hier weer meld.
Groet.
Antwoord
De bèta versie gaat nog steeds goed, alleen krijg wel elk keer een melding wanneer ik de GemistDownloader ga gebruiken of ik de bèta versie wil downloaden, terwijl ik die al gebruik en de vorige (oude) versie al is verwijderd. Enig idee hoe ik die melding kan uitzetten, behalve door steeds maar weer op nee te klikken ?
Antwoord
Er is kortgeleden een nieuwe bètaversie uitgegeven, vandaar dat je de melding krijgt. Ik kan je aanraden bètaversies altijd bij te werken naar de nieuwste versie; je instellingen blijven bewaard.
Mocht je onverhoopt toch niet willen upgraden, dan kun je via I -> Instellingen -> Applicatie -> 'Bied bètaversies aan' UITvinken.
Antwoord
Oké gezien en dank
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)