Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - Wachtrij downloaden
Ik probeerde vanochtend een aantal RTL uitzendingen te downloaden dus zette ik ze in een wachtrij. De eerste in de rij wordt prima gedownload maar daarna gaat het programma niet verder met de volgende uitzendingen.
Antwoord
Maakt het verschil als je de bètaversie gebruikt?
Antwoord
Ik heb hier ook een tijdje last van gehad; het downloaden van een wachtrij lukte niet, na het eerste programma/bestand bleef 'ie hangen. Na (zonet) dit topic gezien te hebben, heb ik de bètaversie geïnstalleerd en bij mij lijkt het probleem nu opgelost.
Antwoord
Hier eigenlijk hetzelfde.
Wachtrij downloaden lukte alleen bij de eerste en daarna niet meer.
Heb er verder geen melding van gemaakt en 1 voor 1 gedaan, maar met deze bètaversie blijft het wel doorgaan, maar had geen grote downloadrij.
Laten we er van uit gaan dat het opgelost is en mijn grote dank daar voor. Worship
Krijg ik toch problemen zal ik het melden.
Antwoord
Ik wilde even melden dat het probleem met het niet goed functioneren van het downloaden vanuit een wachtrij met bètaversie 2.8.1.14 verholpen is.
Bedankt voor de goeie service.. Dance Worship Worship 
Antwoord
Ook ik kampte met dit probleem en inderdaad is dit opgelost in de beta versie. Well done and keep up the good work!

Edit:
Had een lijst van zo'n 230 video's gemaakt; Na 140 stopte ie met werken. Misschien waren het ook wel teveel video's  :P
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)