Welkom gast! Registreren
Downloaden RTL XL zeer traag
Denk dat het niet aan mijn snelheid ligt heb een verbinding van 90 down 8 up dus dat mag geen probleem zijn. Probleem ligt denk ik bij rtl, merk gewoon dat het veel langer duurt bij populairdere programma's denk omdat ze die tegenwoordig in betere kwaliteit aanbieden en niet meer in sd zoals the voice en vi. Merk je ook aan de bestandsgrootte, eerder was vi bijvoorbeeld rond de 900mb nu is het altijd 2,5 gig vind ik wel fijn want de kwaliteit is dan ook beter.
Vind dit niet zo erg verder hoor zolang het maar blijft werken.
Alleen duurde dit voorheen ook bij grotere bestanden niet zo lang als dat het nu duurt maar denk dus dat dit aan rtl ligt en niet aan het programma of mijn internetverbinding. Blijf je op de hoogte houden mocht er iets veranderen, hoop dat andere gebruikers van dit forum en jij als webmaster dat ook blijft doen.
Antwoord
......
Antwoord
Probleem is er nog steeds ben nu vi aan het downloaden maar duurt misschien wel een 1 uur of langer alvorens die binnen is, zit pas op 4% na 5 minuten. Vraag me af wat ze aan het doen zijn daar bij rtl, want denk dat het bij hun ligt. Hoop wel graag dat de admin hier eens naar wil kijken. Heb overgens geen problemen met downloaden van npo of kijk, dit gaat snel en vlekkeloos! Zou graag weer normaal kunnnen downloaden van rtlxl. Alvast bedankt!
Antwoord
Heb vi toch nog kunnen downloaden maar wel heel langzaam zoals al eerder vermeld. Alleen was ik vergeten er aan toe te voegen dat zich ook nog iets anders voordoet bij downloads van rtl xl, heb dit nu al een aantal keren gehad, dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld. Was ook bij vi van gister, bij het begin was het nog goed bij vi maar na de reclame break ineens niet meer synchroon. Hoop dat daar ook een oplossing voor komt als dit niet aan rtl ligt natuurlijk. Is trouwens niet bij elk programma van rtl xl zo maar is nu al een aantal keer voorgekomen, weet niet of andere mensen dit probleem ook hebben, hoe dan ook hoop ik dat dit snel opgelost wordt.
Antwoord
Er zijn nog altijd problemen met de streams van RTL: instabiele downloads, ongelijke audio-video, zwart beeld, etc. Hier kan ik helaas niets aan doen, dat is hoe RTL de MP4-video aanbiedt. Ik herhaal nogmaals de volgende tip:
Klik in GemistDownloader op de I-knop rechtsbovenin -> tabblad 'Video' -> vinkje bij 'Forceer adaptive videos' AAN.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)