Welkom gast! Registreren
youtube downloaden lukt niet meer
#1
Met gemistdownloader heb ik al diverse "filmpjes" binnengehaald en deze opgeslagen als mp3.
Nu wilde ik voor het eerst sinds langere tijd een muziekje binnenhalen, maar als ik de link kopieer en daarna op "verder" druk dan blijft het programma staan in stap 1, waarbij twee pijltjes elkaar in een cirkel achtervolgen.
Dit kan wel een uur duren en er gebeurd verder niets.
De computer is een windows 7 (met een beschadigde .net 2.0, welke door mij niet is te repareren) en ik gebruik avast als antivirus.
Wat kan de oorzaak zijn??
Antwoord
#2
Dit probleem duidt inderdaad op een miscommunicatie tussen GemistDownloader en het .NET Framework.
Antwoord
#3
(04 October 2011, 11:37)vankooten schreef: Met gemistdownloader heb ik al diverse "filmpjes" binnengehaald en deze opgeslagen als mp3.
Nu wilde ik voor het eerst sinds langere tijd een muziekje binnenhalen, maar als ik de link kopieer en daarna op "verder" druk dan blijft het programma staan in stap 1, waarbij twee pijltjes elkaar in een cirkel achtervolgen.
Dit kan wel een uur duren en er gebeurd verder niets.
De computer is een windows 7 (met een beschadigde .net 2.0, welke door mij niet is te repareren) en ik gebruik avast als antivirus.
Wat kan de oorzaak zijn??


Voor het downloaden en zoeken naar films gebruik ik al jaren het programma
free flv converter van www.koyotesoft.com
Daarna omzetten naar mp3 met formatfactoy

Free flv converter zoekt zelf en je kan gemakkelijk aangeven welke videos je wilt downloaden. Ook met een url te doen
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)