01 May 2010, 20:11
Ik zit al weken zonder internet en telefoon. Kpn heeft er een ADSL-vangpagina voorgezet en zodoende kan ik geen gebruik maken van mijn internet bellen plus. De foutcode die genoemd wordt is 2043. Ik word niet echt vrolijk van de helpdesk want ik krijg het gevoel dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Het ligt volgens zeggen bij een derdelijnsafdeling en ik maar wachten.
Mijn ADSL-lijn is prima. Ik heb een speedtouch ADSL .
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen gehad met KPN en weet iemand een oplossing?
Ik heb het nu wel gehad met KPN en denk over te stappen naar XS4All?
Een goede keus?
Mijn ADSL-lijn is prima. Ik heb een speedtouch ADSL .
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen gehad met KPN en weet iemand een oplossing?
Ik heb het nu wel gehad met KPN en denk over te stappen naar XS4All?
Een goede keus?